sâmbătă, mai 29, 2010

Briose a la Mariana...






O reteta conceputa de mine si zic eu reusita,care o voi mai face des!E grozava si merita s-o incercati!
Iata de ce ingrediente avem nevoie:
2 oua,
17o zahar,
1oo ulei,
1oo smintina,
3oo iaurt,
un pic de sare,
3oo gr.faina,
1 1/2 praf de copt,
8o gr.praf de budinca cu ciocolata,
2o gr.cacao

Crema:crema nuttela si ciocolata topita;
Glazura :ciocolata alba si ce vreti voi:bombonele decorative sau altceva!

Cum v-am obisnuit deja se mixeaza ouale si zaharul pina devin e spumos se adauga alternativ iaurtul+smintina+uleiul care le-am amestecat bine de tot cu faina+praful de budinca si praful de copt si cacaoa aceste le alternam si se mai mixeaza pina devine un amestet bine omogenizat!
Se pregateste tava si formele in care am pus o lingurita de amestec apoi o lingurita buna cu crema nuttela si ciocolata topita la microunde,apoi iar o lingurita din amestec iar crema si la final sa fie amestecul de baza,nu lasati la urma compozitia de nuttela si ciocolata ca riscati poate sa se arda si sa iasa pe dinafara!
Ca si decor am topit ciocolata alba cu un pic de untura + citiva stropi de uleisi niste solzisori colorati!(de obicei pun mai multa glazura da cineva a sutit jumatate din ciocolata alba si mi-a fost lene sa merg sa cumpar,da si asa au fost extrem de gustoase si de care nu ne saturam niciodata!
Vai nici nu va puteti inchipui ce e in interior...
Pofta buna si sa fiti sanatosi!

9 comentarii:

  1. Arata foarte bine.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela:Multumesc,facut in graba da foarte bune!
    O seara buna Mirela!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte apetisante briosele tale. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela,daca zici tu asa e !
    Multumesc.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm!...Que bien se ven por dentro.
    Dan ganas de meter el dedo.
    Un beso.

    RăspundețiȘtergere
  6. Empar,multumesc de vizita!
    Pe curind!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare bine arata briosele astea....iamiii!
    Ai schimbat lookul :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Vincent,bine ati venit!
    Sint onorata de viita Dvs. si de aprecieri!Eu va urmaresc mai mereu si va apreciez foarte mult!
    Va adaug la lista mea cu mult drag!
    Sa auzim de bine!si va mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.