vineri, februarie 26, 2010

Belle, the original cast(Garou, Daniel, Patric)!!!Pentru seara de simbata!


29 de comentarii:

  1. Merci ma belle pour cette chanson! Bon samedi a toi! Bisous ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum vreo doi ani....am facut rating la youtube, trilu...si i-am inebunit pe toti in trafic, cu melodia asta...
    !
    Nici acum nu stiu ce efect devastator o sa aiba iara asupra mea...macar am CD-ul deja pregatit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja....sunt la a doua ascultare...gata, pana aici mi-a fost! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o draguta ca totdeauna,e superba melodia!Te mai astept!O zi placuta draga mea Ana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Belle de Jour,este si pentru mine!Te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Manole!Si merita sa faci trafic celor de la YouTube si Trilulilu!!!
    Sper sa aibe un efect tare placut!
    Da merita s-o ascultam mereu!
    Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Manole va ramine aici si poti oricind s-a asculti si cit vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Era in bara laptopului..si de azi de dimineata...e si pe repet!
    Multumesc de invitatie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos. Limba franceză sună bine când e cântată! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Manole,ce ma bucur ca am fost inspirata s-o postez!Eu pun melodii care-mi plac mie si sper sa va placa si voua!
    Auditie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. buna, mariana! imi place tare mult blogul tau.
    frumoasa melodie!
    pupici, anka

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci pour le cadeau, c'est merveilleux! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Cris,limba franceza suna bine oricum si oricind!Pacat ca nu o stapinesc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Anka,multumesc frumos si ma bucur!Pupici si sa-ti fie bine mereu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Stiu melodia,imi place mult! o s-o mai ascult si la tine...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

    RăspundețiȘtergere
  17. O primavara plina de reusite iti doresc!

    Cu drag, Manu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mariana, iti doresc o primavara minunata, plina de realizari!
    Cu drag, Flori

    RăspundețiȘtergere
  19. O zi de mărţişor cât se poate de frumoasă, Mariana!! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Primăvara ne zâmbeşte, având braţele pline cu flori.De azi poposeşte pe la fiecare pentru a-i dărui puţin din emoţia unui nou început sau a reînnoirii, ne dezbracă sufletul de povara hainelor iernii şi ni-l îmbracă în dantele. Ne arată cum înmuguresc în noi visele, sentimentele, aspiraţiile, ne mângâie fruntea plină de griji...

    Îţi doresc o primăvară frumoasă, plină de iubire şi fericire, să îţi aducă numai lucruri bune, pe măsura sufletului tău minunat! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)
    ( ai un martisor la mine! )

    RăspundețiȘtergere
  22. Mariana draga, iti doresc sa ai o primavara plina de bucurii, cu sanatate alaturi de cei dragi! Calde imbratisari! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Va multumesc tuturor pentru urari,sinteti niste DRAGUTI si ma bucur ca va cunosc si asa virtual!

    @ Geannina !Multumesc pentru martisor!
    @ Mirela,am ascultat melodia ce mi-ai dedicat-o si mi-a mers la suflet!
    @ Emma - multumesc esti un dragut!
    @ Flori draga:multumesc mult,te pup!
    @ Cris,esti o dulce ca totdeauna!multumesc frumos!
    @ Zenna draga mea,tu esti speciala pentru mine si mi-ai scris tare frumos,m-ai coplesit!Te imbratisez!
    @ Orry,Doamne ajuta!Multumesc!
    @ Ana,Om special pentru mine,multumesc mult,Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.