luni, august 02, 2010

Briose cu capsuni




O "prăjitură" de care nu ma voi satura niciodată,în orice combinație cu orice fel de umplutura!
Ce-a de azi e divina; arata și foarte bine și e și foarte pufoasa de gust nici nu va mai spun,e inutil!
Sa nu mai trag de timp si sa vedem de ce avem nevoie:

2 oua ,
2oo gr.zahar,
1oo gr.praf de budinca(eu am folosit de frisca pt. ca am vrut sa fie alba)
3oo gr. faina,
câteva linguri de mac(2 sau 3)
3oo ml.iaurt(eu am avut sana)
2oo ml.ulei,
1 praf de copt,
1 plic zahar vanilat,
un strop de sare!

căpșuni,
15o gr.ciocolata alba,
1/2 linguriță untura;

Ouale se mixează cu zaharul bine,bine se adaugă alternativ cele de mai sus lichide cu cele solide(cred ca nu e necesar sa va spun cum!)
Pregătit înainte cuptorul si tava de briose,eu am pus din compoziție apoi căpșuni(si un pic de crema nuttela recunosc nu pot fără! si iar compoziție.Se da la cuptor cam 2o - 3o min. în funcție de presiune!

Într-un bol de porțelan se pune ciocolata marinărita și un strop de untura sau ulei se pune la cuptorul cu microunde sa se topească,când brioșele sa-u răcit puțin se pune cu o linguriță ciocolata topita;deasupra am pus căpșuni.
Delicioase și pufoase.

13 comentarii:

  1. Bune sigur!!! Unde ai mai gasit capsuni pe vremea asta>?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca:foarte bune,pufoase,aromate!
    Excelente!
    Poi am in congelator,hi,hi !
    Vrei si tu?hai ca primești o punguliță!

    RăspundețiȘtergere
  3. mımmmm muhteşem .ellerine sağlık

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce incredibil de frumoase ti-au iesit! Sunt convinsa ca sunt si bune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Se vede ca sant pufoase si sigur sant si bune,mai ai de dat si la alti pofticiosi?o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Umutluhayat,multumesc esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Kadia,esti o scumpa ca totdeauna!
    Da foarte gustoase!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabriela,da sigur ca am pentru voi dragele mele!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.