marți, martie 01, 2011

Miercurea fara cuvinte

8 comentarii:

  1. Oh Mariana! spune-mi ca fotografia nu este facuta zille acestea! S-a pierdut primavara pe drum spre voi? :)
    Superba fotografia ta! iubesc astfel de peisaje. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cata iarna e in noi...
    Scapam oare de ea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen draga mea:ba da este facuta zilele astea!!!
    Da s-a pierdut desi azi si ieri a fost f. placut:soare caldut dar si zapada care s-a topit putin!
    Multumesc!
    Sa stii ca eu am o mare problema la conexiune,stau cu pagina ta deschisa de 3o min.si nu reusesc sa-ti scriu!nu stiu ce e de vina?conexiunea,calculatorul meu sau ce naiba;ca is suparata pe el!
    florile tale sunt superbe...

    Incerc sa intru si la Tetris(absolut adorabila poza cu vacile!le ador!da,da nu rinde!!!)
    Cine stie cind va merge ca lumea PC-ul meu,te rog sa-i scrii la Tetris ca e adorabila poza ei!
    Va pup si incerc sa va citesc dar imi trebuie o rabdare de fier!!!
    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi,nu pot intra la tine,nu vrea PC-ul meu!
    Da,da!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa poza!
    Acum ca aproape pleaca si aproape uit de frig pot sa recunosc: e frumoasa iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E fotografia de adio a iernii!!!Promit să o primesc frumos la anu,dar acum ajungeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  7. Se+cret,da sper ca de adio a iernii!Era prea actuala ca sa nu o pun!
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.