joi, octombrie 29, 2009

Gogosele cu brinza !





De ce cu brinza? veti vedea un pic mai tirziu cind pun si reteta!
Pina atunci serviti va rog!

Iata am revenit cu reteta !
Mi-ar fi placut sa va spun cite am patit cu congelatrorul meu!sau mai bine alta data- ca a fost distractie mare 2 zile! uf,daca nu era in garantie de 1 an il aruncam pe fereastra cite mi-a facut-si luam altul-are 23 ani-batrin saracu dar nici eu nu sint bataia lui de joc!putin noroc am avut cu cele 2 frigidere !si voi patiti una alta sau numai eu???

Reteta de gogosele cu brinza !

de data asta cu reteta!la aluaturi si prajituri DA!

5oo gr.brinza de vaca,(de la o vacuta de la tara)

3oo gr.faina,

4 linguri zahar,

3 oua,

2 linguri smintina(de la aceeasi vacuta)

praf de copt sau bicarbonat stins cu otet sau lamiie,

un strop de sare!


Framintam intr-un castron toate cele(daca va e moale aluatul mai puneti putina faina)!
Il scoatem pe masa si formam din aluat un sul si taiem rondele pe care le formam in palma si la mijloc facem o gaurica cu degetul!
Le prajim in ulei incins dar sa nu se arda:le intoarcem si le scoatem cind sint gata pe o farfurie cu prosop de hirtie!
Le pudrez cu zahar praf amestecat cu zahar vanilat!
Noi am pus cite o lingura de smintina,dar se pot servi cu gem sa altceva ce dorit voi!
Ce SIMPLU si ce gustoase sint!
Incercati macar o data!

4 comentarii:

  1. Eu m-am servit. Multumesc. Astept si reteta

    RăspundețiȘtergere
  2. De mult poftesc la gogosi, dar incerc sa ma abtin cat pot, retata ta trebuie sa fie tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Livia,draga mea :sint tare bune si am avut cu toti pofta,si nu am facut demult!dar vreau sa fac si altceva ca m-am abtinut mult din martie,asa ca zic eu:Pe cai ca se filmeaza Mariana!ha,ha!
    Livia macar o data fa gogoselele!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.