sâmbătă, octombrie 24, 2009

Snitel(dietetic) cu garnitura de legume!







Iata ce am gatit eu azi felul doi :



- Snitel de porc si garnitura de legume!

Snitel de porc!
eu am avut carne din pulpa pe care am portionat-o, am batut-o cu cicanul de snitele am uns-o cu putin mustar si piper; am lasat-o la frigider citeva ore, apoi a, scos-o si am sarat-o, doar inainte de a face pane-ul.

Intr-o farfurie am batut citeva oua (eu 3) cu putina sare si piper si am pregatit o alta farfurie pentru faina! am dat carnea prin faina si apoi prin ou, de doua ori, si le-am prajit in ulei incins !

Cind am crezut ca sint gata am luat cu furculita si intr-o cratita am avut apa fierbinte, si pret de o secunda am trecut prin ea, apoi am asezat snitelele pe o farfurie cu servetele absorbante! Daca le trecem o secunda prin apa fierbinte sint mai dietetice si gustul ramane acelasi!

pofta buna va doresc ca noi am avut!


Ia sa vedem garnitura: aici am pus ce aveam in gradina: ceapa, praz, ardei de culori diferite, ciuperci(cumparate), spanac, rosii si le-am prajit in ordinea de mai sus!
Pentru ca aveam cartofi fierti in coaja am pus citiva si am lasat 5 minute sa se imprieteneasca toate.

La sfirsit am aruncat si 2oo gr.smintina!

O bunatate !!!

2 comentarii:

  1. Cred si eu ca au fost o bunatate! Multumim pentrul pontul cu apa fierbinte.

    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Niko,da,da asa e !
    Cu multa placere,sa incercati si voi!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.