joi, octombrie 14, 2010

Cafeaua de dimineata


M-am sculat cu noaptea-n cap,impachetind de zor si am condus pe cineva drag cu ochii si cu sufletul,ca eu tot ramin si altii pleaca-n rostul lor;si asta e foarte bine(Domnul sa aibe grija de toti care pleaca)si ce era mai bun de facut?sa vad ce mai faceti voi dragele meele!

Buna dimineata !

Asa ca nu pot sa fac decit sa va invit sa bem cafeaua de dimineata impreuna;dorindu-va o zi buna !
Si muzica! tare v-a placut ce-a precedenta;sa fiti sanatosi cu totii!


14 comentarii:

  1. O zi buna si revin mai tarziu sa ascult melodiile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buná Dimineata :-) Mersi de cafea si eu momentan acum savurez dar mai mult lapte decát cafea :-P :-DDD
    O zi plácutá Marianna :-)
    Pupicii Ildi :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ai o zi buna, draga mea! frumoasa poza aia din header :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela,multumesc la fel si tie!
    Tu stii ca ce-i al tau e pus deoparte si ca "nimic nu e intimplator"
    Asa ca te astept cu drag,ca totdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Zazuza,multumesc draga mea!
    Da?poza nu e facuta de mine!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ildiko!buna dimineata ,ma bucur ca ne bem cafeaua impreuna!
    Si tu sa ai o zi buna!
    Ildiko:tare greu te citesc si nu pot nici cu traducere,poate schimbi o traducere simpla,poate merge mai bine!
    Te pup si o zi placuta si usoara!

    RăspundețiȘtergere
  7. 'Neata! Buna cafeluta, mersic!
    O zi insorita si linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum m-am trezit, tzup-tzup, am dat fuga degraba la tine, pentru ca stii ca stiu ca ai mereu cafea buna si calda, cum imi place mie! Cum puteam sa lipsesc? Si mie, sa stii, imi place poza din header si citatul din Paler (eu eram mare fana o. Paler la un moment dat). Abia acum, cand am venit la cafeluta, am inteles mai bine ce era cu acel "14, ora 7" si ca are legatura cu plecarea cuiva drag, dar sa stii ca din fericire uite, au ramas langa tine o multime de prieteni frumosi care sunt tot timpul alaturi de tine! O imbratisare mare, draga Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  9. Neata' sa-ti fie de bine!
    O zi placuta ca si care se arata:insorita!

    RăspundețiȘtergere
  10. O, Mariana, insorita in suflet, ca aici e innorat! :D Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Margot,esti o scumpa,sigur ca da pentru adevarati prieteni este tot timpul!Sa-ti fie de bine!
    O asa e draga Margot si asta ma face fericita sa am prieteni adevarati alaturi!
    Si eu te imbratisez cu prietenie!Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Margot,da?e inourat?la's ca vine si la voi!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nice music! Have a nice weekend my dear Mariana! kisses

    RăspundețiȘtergere
  14. Maria,ce dor mi-a fost de tine!ma bucur daca ti-a placut muzica mea!
    Si tu sa ai un week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.