sâmbătă, octombrie 16, 2010

Simbata la plimbare !

Azi e liber e week-end si ne-am propus sa iesim un pic la vecinii nostri si pentru ca am gatit destul ieri seara azi mi-am baut cafeluta cu voi si am mai ciugulit putin...si la drum!
A fost tare placut,timp fain pentru o calatorie;in masina cald si muzica buna,drum ca-n palma,masina care cerea parca viteza;locuri frumoase,curate,cu bun gust si cu multe flori si arbusti ornamentali,case frumoase,curatenie si oameni linistiti iesti si ei la cumparaturi cu catel si purcel etc...
Am oprit si noi la un mare market,romanii parca mai multi ca si ungurii...
Am luat produse de curatenie,produse de toaleta cite ceva de ale gurii;as mai fi avut ce cumpara dar nu mersesem doar la cumparaturi ci sa vizitam o familie draga noua(cred ca e ceva reciproc)care s-a bucurat mult de noi,am dat cadoul si am si primit,ne-am simtit tare bine;au o gradina minunata cu flori frumoase si multe cele...
Intr-un cuvint a fost bine,placut,relaxant...
Daca a umbrit ceva calatoria noastra a fost ca nu am reusit sa fac poze; mi-am dorit tare mult pentru mine si sa vi le arat si voua dar el aparatul foto nu vrea sa faca poze pe lumina zilei...am sa le descarc sa vedeti si voi(imediat)defapt nu aveti ce vedea doar pata alba...
Va rog tare mult care stiti ce bai are sa ma luminati si pe mine asa babeste ca nu ma pricep; la setari o fi baiul zic eu nestiutoarea sau se strica...nu prea as dori sa investesC intr-un alt aparat - marca lui e SAMSUNG !
Pozele acu le voi incarca...

VA ROG TARE MULT SA MA AJUTATI...iata asa zise poze si trebuie sa va spun ca sunt facute pe o terasa inchisa asa mai intunecoasa...





Cu multumiri;va pup!

6 comentarii:

  1. No , Mariana , sa va fie de bine cu plimbarea , cu shoppingul si cu noul aparat foto! :D
    In primul rand trebuie sa stabilesti ISO.Cu cat e mai multa lumina , cu atata ISO e mai mic.Valoarea cea mai mica si recomandata este 100.Apoi trebuie sa pui White Balance-ul , pe scurt WB , in functie de locul in care faci fotografia.Daca esti afara si este soare , WB trebuie pus pe iconita care iti arata soarele.Daca esti la interior si ai lumina incandescenta , pui pe iconita ce iti arata un bec .Daca nu sti umbla in setari , important este sa setezi aparatul pe automat si el isi face singur treaba.In principiu este bina sa ii stabilesti tu ISO , asa ca pune-l pe 100 si pe auto.Nu am citit cu atentie , scuze , insa banuiesc ca aparatul foto este un compact.Asa este?Daca gresesc , te rog sa ma scuzi , daca nu iti recomand sa intri in meniul lui si sa faci cum scriam.Poti cauta pe net si instructiunile de folosire in romana , daca nu ai in cartulia lui limba romana.De retinut ca in functie de locul in care faci fotografia , setezi si aparatul...
    Sa il stapanesti sanatoasa si la cat mai multe fotografii reusite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana Maria, No la prima citire am crezut ca citesc in chineza...dapoi la a doua citire am priceput ceva l-am setat cred eu binisor:pe AUTO apoi faza cu soarele pentru la ziua si sus in stinga e 1oo si apoi probabil numerotarea pozelor de exemplu 3633!!! e bine Ana Maria?abia astept la ziua!!!
    Aparatul nu e nou e de 3 sau 4 ani!Samsung S 73o... DECI NU E NOU - da probabil mi-am bagat nasul si am umblat unde nu trebuie,macar de m-as pricepe!
    Multumirile mele Ana Maria!daca citesti amu seara te rog scrie ce am facut!
    Cartulie NEMA e adus de "copilu" din State!
    No scrie-mi ceva mie care nu ma pricep;fieti mila!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga mea, pe auto e cel mai bine daca nu te pricepi sa aranjezi setarile. dar cred ca cel mai bine intrebi "copilul" :), daca ti-e aproape!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zazuza,multumesc ca mi-ai scris!
    Am pus pe AUTO si pe iconita ce arata soarele si am facut poze afara la amiaza si tot pale sunt!
    Sau da semne de oboseala???
    Ce sa-i mai fac?
    Multumesc inca o data si daca ma mai luminezi e si mai bine!
    "copilu" nu este aproape!
    Te mai astept cu pareri pentru o nestiutoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana , cer scuze , acum am citit. Pai cel mai bine este ca l-ai pus pe Auto.Asta este important.ISO este cel pe care il stabilesti in functie de locul in care se face fotografia , adica daca esti afara , in soare , ISO este 100 , daca esti la interior , ideal este sa ai ISO 100 si sa folosesti blitzul , insa poti face ISO 400 sau 800 si sa nu iti trebuiasca blitz.Diferenta la ISO mic si mare este ca un ISO mic da calitatea cea mai buna a fotografiei , iar un ISO mare da o calitate mai slaba fotografiei. WB-white balance iti permite sa faci fotografiile astfel incat lumina locului in care realizezi fotografia sa fie reala.De exemplu daca iti setezi WB pe lumina incandescenta , adica un bec si faci poza afara in soare , fotografiile iti vor iesi albastre.Daca pui WB pe soare si faci poze in interior , seara , pozele vor iesi rosii sau aurii....Sper ca ai inteles pana aici.
    Pozele tale sunt sterse , ma gandesc eu , pentru ca sunt supraexpuse , probabil ca WB nu este reglat corespunzator si atunci iti ies supraexpuse. Pozele prezentate in postare ti-au iesit astfel , adica sterse si miscate deoarece timpul de expunere a fost mult prea lung .Asa cred eu.Si mai cred ca atunci cand un aparat se duce si trebuie inlocuit , atunci cand si culorile prezentate in fotografii nu mai corespund cu realitatea!
    Te pup si iti doresc o saptamana cu realizari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Maria,multumesc tare,tare mult de explicatii si precizari!
    Oi mai vedea cite ceva citind explicatiile tale,sarumina Ana Maria!esti un expert in ale fotografiei!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.