sâmbătă, iulie 11, 2009

O! PRIMUL PAS! Bine ati venit pe aici pe la mine!!!

poate nici eu nu credeam mai demult ca eu voi avea un blog,dar iata am indraznit ,timid,stingaci si nicidecum sa gindesc ca va fi ceva beton din blogul meu!va fi simplu.

Este o bucurie si o pasiune pt.mine sa vad pe fetele( o data le voi enumera) astea grozave cit de minunate,interesante,apetisante bloguri au!

Dragilor bine ati venit din inima si fiti toleranti si ingaduitori cu o mamica care are ca pasiune si gatitul....mai vorbim noi ....si tolerati-ma si nu ma criticati prea aspru ca nu le stiu pe astea cu blogurile.

Vreau in putinul timp in care este liber calculatorul si coincide cu timpul meu sa invat si sa-l fac mai bine,mai placut voua ce cu drag va primesc aici poate in saracaciosul meu blogulet!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.