marți, decembrie 22, 2009

Taiatul porcului + Toros(varza cu carne)





Taiatul porcului a decurs bine,a fost o zi in care a nins destul de mult si nu am dus aparatul la tara unde am taiat porcul, asa ca nu veti vedea animalul viu si nici focul care l-a cuprins si transatul! poate alta data!
porcul a avut aproximativ 1oo kg, am fost multumita de el ca nu a fost deloc gras!
La intoarcere m-am apucat de facut carnatii, cartabosul, ( singerete nu am facut ca era tare tirziu (am sosit cu el in portbagaj pe la ora 4 si primul fel a fost de toros ( varza cu carne-mancarea asta o facem mereu imediat ce e gata taiat porcul)
Pe scurt cum am facut Torosul: varza murata am luat-o direct din butoi am stors-o bine de tot !
Am taiat carne, am pus-o intr-o cratita de tuci la prajit , invirtind mereu, sa nu se prinda. Cind a fost aproape gata am pus varza murata si am mai tinut-o pe foc cam o jumatate de ora! fara sare, doar piper !!! Toata lumea astepta sa fie gata! si apoi da-i cu Toros!

6 comentarii:

  1. Varza de orice fel este mancarea mea preferata!!!
    Miam! Arata delicios si imi vine sa bag mana in monitor sa iau si eu un pic un pic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag Cora!e ceva mai special in sensul ca are un gust divin,dar numai atunci cind tai porcul!si in rest dar...nu acelasi gust deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa ... toros :) De cand n-am mai mancat ...

    Sarbatori fericite cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi! Sa va gaseasca Mosul cu masa bogata si sufletul curat! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata f bine.
    Felicitari pt atitea feluri gatite.
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  5. Ala Oancea!Poi dupa cum stiu eu la Satu Mare e o traditie de toros!
    Te invit eu la toros,fac special pentru tine cu mult drag!
    Multumesc frumos de urarii!
    esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca da!mai pun azi : carnatii si untura!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.