duminică, mai 22, 2011

Dupa ploaie

Dupa o ploaie scurta din spatiul nostru!











6 comentarii:

  1. Dupa ploaie totul reinvie, inclusiv noi. Frumoase imagini, pline de viata! O saptamana frumoasa, linistita si insorita, draga mea! Pupicei de la N catre NV :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arata plantele dupa ploaie , primenite si sterse de praf! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. April,multumesc!O saptamina minunata!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana Maria,bine ai venit!da este minunata natura noastra!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iasi!bine ai venit!
    V-am adaugat in lista mea de bloguri!acesta este si raspunsul meu!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.