miercuri, noiembrie 16, 2011

Miercurea fara cuvinte!





http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/11/miercurea-fara-cuvinte-46-acuarela.html
Amanunte despte Miercurea fara cuvinte la adresa de mai sus!

34 de comentarii:

  1. Ce de bunătăţi ne oferi. Mulţam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ce bogăţie!... Şi ce bunătăţuri... Îmi place tare mult dulceaţa de gutui, are un parfum deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe iarnă proviziile de gem și dulceață sunt aranjate,văd :D !!!
    Sper și restul este deja depozitat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia dulceata,neamule!
    Ia pelteaua BIO!
    Sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. fara cuvinte numai pofta de mancare;))

    RăspundețiȘtergere
  6. esti o harnicuta! :)
    eu mai am de anul trecut... nu se prea înghesuie nimeni :( Adevarul este ca nu mâncam marmelada sau dulceata decât la clatite. Anul trecut am facut si jeleu si dulceata de gutui.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. minunatii ai tu aici :)
    imi lasa gura apa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Max,absolut;parfum ce numai gutile il au!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mona,chia asa,am avut 2 cosuri mari de nuiele,a trebuit sa lwe fac de doua ori!pupici de seara!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu1o74,daaaaaaaa!am terminat cu pusul pe anul asta;incepe degustarea!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ema,chiar BIO!asta e prima tura apoi am mai facut da aia nu am poze,am preparat defapt la fel!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi lasa gura apa....adica,va trebui sa-mi bag nasu' in vreun borcan de dulceata si nu asta aveam in plan...

    RăspundețiȘtergere
  13. Mmmm, clătite cu dulceaţă de gutui... Bun!

    RăspundețiȘtergere
  14. am fost cuminte...pot sa primesc si eu un borcanel???

    RăspundețiȘtergere
  15. Mmmmmm ... gem de gutui. Parfumat si delicios. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-a putin ciuda.N-am putut anul acesta sa-mi fac dulceata,peltea si compot de gutui.
    Arata tare bine bogatia ta!

    RăspundețiȘtergere
  17. pot sa iau cate doua din fiecare?
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  18. :) fruncte si bunatati cu fructe!
    bravo! O idee geniala! Mai ales ca e sezonul lor!

    RăspundețiȘtergere
  19. Iar a ajuns parfumul de gutui la mine!... :))

    RăspundețiȘtergere
  20. buna buna dulceata de gutui..trebuie sa recunosc ca nu am mai mancat de mult...

    RăspundețiȘtergere
  21. Teribilă ultima imagine cu atât de multe gutui ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Tot mai sunt?! Nu s-au terminat?! A trecut aproape o luna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Minuni, în cascadă, din trecuta vară ...
    Dar câtă muncă se ascunde în acestea ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. La fel de bune au rămas! :)
    Îţi doresc sărbători fericite, alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.