miercuri, iulie 29, 2009

Costite bune,bune!









Sintem pofticiosi mereu de aceste costite ,asa ca iata de ce avem nevoie:

-costite de porc(carnoase,cu putina grasime)
-piper,
-boia de ardei dulce+iute,
-chilli
-sare de mare,
-o crenguta de cimbru,
-o crenguta de busuioc,
-o capatina de usturoi,
- ulei de masline,
-secretul gustului(grija sa nu puneti mult ca are si sare de mare!

Intr-un bol de portelan amestecam:

usturoiul dat pe razatoarea mica,

boiaua,

piperul,

sarea de mare,

ulei de masline (putin)

condiment "secretul gustului"

pina amestecul devine omogen,

turnam si putina apa calda,cu aceast amestec ungem costitele,

ce ramane turnam deasupra, punem costitele astfel preparate acoperite cu o folie in frigider citeva ore bune(eu le-am tinut 24 ore)


Pentru ca am vrut si garnitura iata ce am facut:am taiat cartofii curatati de coaja,

2 morcovi,

un ardei galben,

ardei iute,

rosii,

frunze de patrunjel-care au fost bine spalate le-am taiat si le-am pus intr-o punga rezistenta la cuptor, am turnat si o cana de apa cu secretul gustului,

am legat punga si am facut cu o scobitoare 8 gauri!

asa pregatite le-am pus intr-o tava la cuptor cam o ora si un sfert ,

asta depinde cum va merge cuptorul(al meu are presiunea cam mare)

cu 1o min.inainte de a fi gata puteti taia punga si inlatura deasupra ca sa se poata rumeni costitele!

s-a format acolo un sos f.bun!


Pofta,pofta buna!







5 comentarii:

  1. Imi trimiti si mie o portie? Dubla? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hola Mariana, gracias por visitar mi blog, veo que el tuyo está muy bien, que pena que no entienda algunas cosas. Intentaré traducir tu blog para poder seguir visitandote y ver las comidas buenas que haces. Saludos

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a lasat gura apa la coastele astea :P
    Spor la bloggerit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Edith!bine ai venit pe la mine!!ce ma bucur!daca nu ma insel cam asa le faci si tu?hai ca trec sa le vad!ca eu am luat de la tine cred(poate am schimbat cite ceva ,ia sa vad!!te mai astept cu drag!sa stii ca am mai facut de multe,multe ori cozonacel(dulce)si pituta,si acu am retetele(dar de o vreme m-am oprit cu dulciuri&piine,motivul voi scrie mai incolo!te pup!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.