duminică, iulie 26, 2009

Omleta cu spanac :)





O omleta delicioasa, foarte simplu de facut, un mic dejun mai neobisnuit.

eu am facut-o din 4 oua, deoarece mancam doar doua persoane din ea.

nu are nevoie de cantitati exacte, se face dupa ochi.

am batut bine ouale, am pus sare si piper, am pus si vreo 3 linguri de spanac gata fiert, dar nu maruntit.

am pus compozitia in tigaia incinsa, cand s-a prajit pe o parte am intors-o cu grija, sa nu se rupa, apoi am servit-o cu legume proaspete :)

2 comentarii:

  1. Este omleta preferata de baiatul meu !
    Eu ii mai pun si niste branza rasa... gen parmezan.
    Daca o vede , ma pune iar sa o fac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicoleta draga si noi am mai facut-o dar am pus cascaval in ea si deasupra!o e minunata si mai ales ca spanacul era bio!!!din gradina mea!Da te rog chiar sa-i faci dragului tau baietel!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.