joi, mai 13, 2010

Mai simplu nu se poate...2 variante!













Da,asa e :mai simplu nu se poate...(1)
O graba mare si foame!!!

Varianta 1

Citiva cartofi spalati bine de tot pusi la fiert!Cind sint fierti se scot si cit de tare rezistati curatat cartofi repede(eu ii trec o secunda doua prin jet de apa rece),taiati in patru sau depinde ce marime au si puneti unt deasupra cum va place sare de mare si o pasta de ardei iute(sau fara)se musca cu pofta din ei alternind cu ceapa verde si ardei capia ,dupa plac!
Sa stiti ca a potolit foamea...

Varianta 2

Tot cartofii fierti in coaja curatati repede si pasati bine cu furculita ca sa fie fierbinti altfel nu au farmec, pus unt si sare de mare,iar omogenizati energic pina devin pufosi!o bunatate,cred ca si voi faceti da poate dau ideei!
Sa fiti buni si darnici!

12 comentarii:

  1. Buna macarea asta......mi=ai facut pofta/.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca...te-ai intors??????
    Sau imi scrii din Barcelona???
    Abia astept vesti si poze!

    Mincarea?e asa simpla dar buna si gustoasa,ambele variante!
    Hai ca vin pe la tine sa vad ce ai postat!
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana sa-mi fac azi pireul,Markalmeu mi-a si sustras cativa cartofi fierti ,si-a pus pe ei sare,apoi si-ataiat o felie generoasa de cas,oleaca de ceapa verde si...dai la mancate:))....pireul a ramas negustat...

    Merci de inca o idee rapida si buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,da!o Angi era asa ceva rapid!!!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frederica,da foarte simplu si bun!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ambele variante suna excelent...rapid si gustos...si lasa frau liber imaginatiei bucatarului :D
    Weeke end placut , Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  7. stii de "campania din blog in blog" , am ridicat-o la nivelul de campania :) esenta: gospodinele blogosferei isi fac una alteia cadouri. toata povestea cum unde cand o gasesti pe blogul meu la "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu cea mai mare placere :) o zi superba si scuze pentru bruiaj :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana Maria,da,da da friu liber!Asa vorbesti parca ai fi majora!hi,hi!
    Si tu sa ai week-end placut!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Zazuza,da foarte simplu si te "scoate"
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Boscodina,nu ma deranjezi niciodata!
    Am fost la tine si nu e pentru mine nimic!sau nu am vazut eu!
    Hai ca mai vin o data sa vad!
    Multumesc pentru invitatie!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.