duminică, mai 23, 2010

O zi de Mare Sarbatoare !


O zi minunata de Mare s|Sarbatoare a inceput la mine cu pregatirea pentru a merge la Sfinta Liturghie,la ora 1o,1o am fost in biserica,m-am marturisit apoi a inceput Sfinta Liturghie la 1o,3o.
Am ascultat Sfinta Liturghie, m-am cuminecat ,preotul a spus o predica frumoasa a urmat buinecuvitarea,sfintirea griului si miruirea!
Am iesit din biserica cu un suflet plin de bucurie si cu o zi plina de soare!
Acasa am luat masa,dar nu tot ce am pregatit pentru ca era prea consistent meniul apoi am trecut la odihna si program de voie pentru fiecare dintre noi!
Si iata e seara cind va scriu!
Meniul a fost urmatorul sau mai bine zis iata ce am pregatit pentru marea sarbatoare a Rusaliilor:

Costite umplute(care nu lipseste de la nici o sarbatoare a Rusaliilor)
Salata boeuf,
Platou cu brinzeturi,
Salata de primavara,
Ciorbita de carne de vacuta,
Snitele de porc,
Friptura din piept de porc,
Garnitura,ciuperci trase,
Briose cu ciocolata si nuttela,
Briose cu mac si visine,
Pulpa de fructe mixate!
Cam asta a fost meniul!In zilele urmatoare voi posta si meniul!

Voi? sper ca ati petrecut cu bine ziua de Rusalii!!!

Poate imi lasati comentarii cum ati petrecut ziua de Rusalii!
Si o melodie placuta pentru voi cu drag!

8 comentarii:

  1. Mariana, felicitari pentru atitea bunatati ! Eu am fost de lucru astazi dde la ora 11 pina la ora 21. Ceva nu este in regula cu blogul.Am avut nevoie de 25 minute sa intru la comentarii plus o instiintare de spam. As veni mai des pe la tine, dar acesta este motivul. Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. La pranz, cu familia. Pe seara cu prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cami,multumesc!Ai avut program nu gluma!
    Cami,ieri si eu am acesat unele chestii greu!Sper sa nu mai fie!
    Imi pare tare rau ca ai intrat greu!Am sa mai sterg unele...
    Totusi te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Manole,inseamna ca fost placut!
    O dupa amiaza placuta!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multe bunatati pentru sarbatoarea aceasta mare. Nu e vina ta, chestia cu blogul, si eu am patit! E de la blogger, care a dat eroare peste eroare la salvarea unor comentarii... O saptamana binecuvantate, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena,poate ai tu dreptate!eu am sters multe chestii ca sa se poata intra usor la mine!
    Eu va astept pe toti cu drag,nu vreau ca voi sa pierdeti timp in a ma accesa!
    Am sa mai intreb si alte fete cum se intra la mine!sa vad daca mai tine asta!
    Esti o draguta Elena ca totdeauna si iti multumesc !Si tu sa ai o saptamina binecuvintata!Te pup si te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragele mele:va rog sa-mi lasati comentarii referitor la cum puteti sa accesati blogul meu!Va multumesc si va astept mereu cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. la mine se incarca imediat blogul tau, nu e nicio problema, dar zilele trecute am avut probleme cu blogul meu, se incarca tare greu,cred ca e de la bloger. Te pup

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.