marți, iunie 28, 2011

Milkshake de cirese...




O bautura mai buna nu exista,racoroasa,cu multe vitamine si un gust divin!
O fac in fiecare zi dar cu alte arome!
Baza sunt fructele si lapte(eu folosesc doar sana si iaurt de casa);
Decit sa le bem in oras ,bineinteles sunt mai bune,curate si stim ce am pus in ele,este o modalitate excelenta de a consuma milkshake,continind mult calciu,vitaminele din fructe,miere,lime,lamiie etc.
Cum am avut cirese multe, baza de cind sunt cirese(am pus si la iernat cirese) ati ghicit baza au fost ciresele...ce va pot spune ca niciodata nu ma satur de aceasta miraculoasa bautura racoritoare!
Am sa va arat cam ce am preparat eu!
Azi milkshake este de cirese un bol mare, 2-3 capsuni,4 banane,putin baton de vanilie,coaja si suc de lime,coaja si suc de la o lamiie,miere,sana(nu pun apa minerala deloc)totul am blenduit si gata!de obicei fac cantitate mai mare sa ajunga pe o zi!
Pofta si sanatate!

5 comentarii:

  1. Gaby,cu drag,retinut o carafa!
    O zi buna si cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dulcegarii culinare,da cu adevarat minunata!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte sanatoase bauturile astea.fac si eu destul de des din mult fructe .sotul meu consuma milkshake.eu am ramas fan devotat pepsi si bauturi energizante din pacate.zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.