joi, august 27, 2009

Dragilor,citeva pareri si nu numai!






1.Nu sint fan Bendeag(sau cum purici il cheama?) si nu voi fi!(mie nu prea multe imi spune)dar hai sa-l ascultam ca are mare dreptate:ca Madonna danseaza f.bine ,dar nu ca Andreea Balan(nu sint fan Andreea)dar zic ca are dreptate:

2.Ca Andra a noastra cintareata, si asta mi-a placut:ar putea sa-i dea lectii de canto zi si noapte la Madonna,si are dreptate nu-i asa???

3.Regret ca i-a dezamagit pe f.multi Madonna si organizatorii!sper sa compesati altfel!

4.Stiu am primit multe premii f.importante pentru mine!si toate de la prietene dragi de pe net pe care le pretuiesc mult si care le voi aduna si posta dar ingaduiti-mi ceva vreme,fiindca sint f.f.ocupata si intru pe net doar putin si in fuga si asta!Multumesc dragelor mele!

5.Va trece cred o vreme in care e greoi totul datorita santierului nostru!nu va voi descrie prin tot ce trec ,dar nu e usor,si mai e pina e gata!

6.Va pup dragele mele!si sa va fie bine la toate!!!sau toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.