duminică, august 09, 2009

Sarmalute! :)



Cum am avut in congelator ca nu m-am indurat sa le arunc frunze de varza murata, ziceam in gind: de ce sa nu fac SARMALUTE -

Iata de ce avem nevoie: frunze de varza murata(eu aveam in congelator),

carne de porc+vita,

orez(de f.calitate),

sare de mare,

piper, boia,

ceapa,

marar uscat,

cimbru,

secretul gustului;

Am desarat frunzele de varza in apa citeva ore!

Intr-un vas de tuci am taiat marunt 3-4 cepe, le-am calit usor apoi am pus orezul (fiind de buna calitate si curat nu l-am spalat) l-am calit impreuna cu ceapa apoi am pus carnea, imediat am pus: piperul, boiaua si l-am lasat putin amestecind incontinuu, le-am tras de pe flacara si am mai pus 2 cepe taiate marunt ( ii da gust bun daca punem si cruda!)

le-am lasat putin apoi am umplut sarmalele!

Eu pun 3 parti carne si o parte orez! ( poate uneori mai putin ) dar sint f.bune asa si eu asa le fac!!!!!!!

asezate in oala sub care am pus mararul, putin cimbru, frunze taiate de varza si am avut sorici buni pe care l-am taiat fisii!

apoi am asezat frumos sarmalele si deasupra frunze taiate marunt am tusnat apa clocotita si 2 lingurite de secretul gustului!

le-am fiert si mincat !

au fost bune,bune si daca doriti poftiti la sarmale mai sint citeva dar repede sa nu treaca!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.