sâmbătă, ianuarie 09, 2010

Peste pane !


Nu cred ca am facut vreodata peste simbata sau diminica,dar uite ca i-am dat importanta in noaptea de revelion.Si s-a mincat cu mare pofta ,pentru ca nu am facut demult peste sub nici o forma!

Nu m-a intrebati ce peste a fost ca am uitat,stiu ca era fara oase si fara cap,avea doar sira spinarii!dar a fost OK!(atita doar ca era congelat si avea 1o kg.de gheata pe el)

Avem nevoie pe linga peste:de oua,faina de griu(alta data pun de malai)putina sare si putin piper!

Sters cu servet de cinepa sa fi-e uscat,apoi dat prin faina si oul batut asta de doua ori,si prajit in ulei incins,si nu se poate minca fara lamiie multa!l-am scos pe un platou cu servetele de bucatarie sa absoarba uleiul si gata sa miincat in tacere ca aveam pofta de el,apoi am sporovait iar si iar! Serviti daca doriti ca repede nu mai fac,mai am 6 pesti pe care ii fac pane pe care ii pun la pachet sa plece.......

Pofta sa aveti de viata!





2 comentarii:

  1. Ador pestele sub orice forma..........bun ,bun,bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vino Maria chiar si "virtual" fac diseara(pun pachet)dar cu placere e si pentru tine!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.