vineri, ianuarie 01, 2010

Platou-aperitive-






Platoul de aperitive din carne, pe care l-am servit de Craciun!
Sper sa le pun pe toate,a cuprins:

- Friptura de porc la cuptor ( friptura care o fac deseori in loc de mezeluri - este sanatoasa si fara conservanti si e-uri, si desigur f.buna! )
Bucatile mari de carne le condimentez asa: intr-un bol mai mare de portelan: usturoi am pus asa mai multisor dat pe razatoarea mica presatat cu sare si lasat 1o min. la odihna, apoi l-am frecat cu ulei de masline, boia, chilli, cimbru si putin busuioc si citeva linguri de apa calda, apoi cu acest amestec am masat bine bucatile mari de carne, ceapa taiata inele, morcovul si el taiat rondele, lamaie si ea rondele, pe toate astea le-am pus intr-o punga si apoi intr-un vas la rece de pe o zi pe alta!
A doua zi le-am sarat cit credeam eu si le-am masat si cu sarea sa intre bine in carne, apoi le-am pus la cuptor intr-o punga speciala de copt!
Au stat la cuptor mai mult de o ora, am scos tava si am taiat punga, sa se poata patrunde bine carnea si sa prinda o crusta faina, ungindu-le cu putin ulei de masline, si inapoi in cuptor cam o juma de ora la foc mic! Le scoatem din cuptor pe hartii absorbante, lasate sa se raceasca si cind avem nevoie scoatem friptura de la frigider si taiem in felii subtiri!
O bunatate sanatoasa,va rog eu s-o incercati! La noi e la ordinea zilei in loc de mezelurile astea care aproape toate au aceleasi gust!
Citeva poze mai sus!
Si restul de aperitive carnoase intr-o alta postare!nu de alta dar e prea consistent!
Sa aveti pofta si sa fiti veseli!

5 comentarii:

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.