duminică, august 02, 2009

PUI PE STICLA !












Puiul pe sticla este intodeauna un fel de mincare care noua ne place mult de tot!
si il fac deseori si ca aperitiv in loc de sunca presata sau dif mezeluri,
asa ca la mine este saptaminal sub dif.forme!
azi e de sine statator, iar ca si garnitura cartofi taiati si mazare toate in aceeasi tava!
a iesit ceva tare gustos si sanatos zic eu !

Iata de ce avem nevoie:un pui intreg,condimentat cu piper,boia,sare,praf de ardei iute,nucsoara,usturoi!putina untura!

Masam puiul bine cu amestecul de sare,piper,boia,praful de ardei iute,nucsoara(sau ce doriti)Ungem puiul cu putina untura peste tot!taiem cateii de usturoi ii infingem in pui pe ici colo!si il tragem pe o sticla(de sticla)care am umplut-o cu apa calda,lipsa 3 degete!si turnam in tava supa de pasare calduta(eu nu am avut,dar am pus :secretul gustului!)si dam 3o min.la cuptor,apoi punem cartofii,mazarea,rosii verdeturi:patrunjel,marar!
si lasam pina ce puiul e gata!Eu am lasat cam o ora jumatate!iata si urmatoarele poze:

F.gustos si sanatos ca nu e prajeala de prajeala!
Merita facut !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.