miercuri, decembrie 09, 2009

Ciorba de LIMBA!





undefined

Am scris-o deja de 4 ori si nu mers,cind dadeam publicati postare se stergea!sper sa am acum noroc ,ca nu o mai public ,o sterg!


Sa vedem de ce avem nevoie:

O limba de vita am avut eu,
Morcovi,
patrunjel frunze si radacina,
gulie,
ceapa,
sfecla rosie,
varza,
telina frunze si radacina,
lamaie,
condimente:sare,piper,
smintina(asa fara mila)



Acum cum a derulat" fabricatiunea"
Limba de vita am tinut-o in apa rece cam 2 ore,apoi am spalat-o din citeva ape,si am frecat-o apoi bine cu faina de malai ca sa se curete bine,dupa care am spalat-o din multe ape reci, si am pus-o in oala cu apa rece,am lasat-o sa fiarba cam o ora jumate,am adaugat zarzavaturile curatate spalate si taiate cum se vede,au fiert ele cam de tot dar am scos limba si am curatat-o de pelita aceea alba foarte bine si am pus-o din nou la celelalte ;spre sfirsit am pus si rosiile (ale mele erau congelate si taiate marunt,lamaia si am adaugat smintina !Usor nu?dar a iesit f.buna!
Lasfirsit patrunjel taiat marunt asta dupa ce am inchis focul sub oala!
Am servit-o in ciorba taiata felii!

Pentru ca era destul de mare si ca sa am si felul doi ,am taiat-o felii si am prajit-o separat am dat-o cu putina boia ,sare si piper!!am servit-o cu o salata de fasole rosie!Asta o s-o pun pe blog alta data! acum ceva poze daca reusesc!

3 comentarii:

  1. Unde?:))Si-s mai curioasa ca o pisica....pe bune!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Serios?stai putin ca am probleme cu postarile,cind pe Explorer cind pe Opera!uf,e de munca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooooo,ce apetisant arata..vreau si ioooooo!!!!Cred ca e atre buna si ca si calorii,dat fiind ca e vita,cred ca numara putine pe 100 gr.
    Iamiiii....!!!!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.