miercuri, martie 03, 2010

Se intimpla rar de tot!



Trebuie sa recunosc din capul locului ca nu sint o mare privitoare de TV !
Simbata dupa un dus si masa de prinz, am trecut la TV, am luat in mina telecomanda, butonind si stupoare, multe emisiuni care voiam si ma interesau, erau de urmarit asa ca telecomanda si-a facut datoria, ma ducea unde vroiam! Nu-mi venea sa cred ca ma pot interesa , dar sa vedem despre ce e vorba!
Primul post:
Antena 2 - Diana Ghiorghian-actrita distinsa prin educatie, atitudine si talent, voiam sa vad ce comunica! butonind intre timp:
TVR 2 - prof.Andrei Marga,
National Geografic - documentare despre munca politistilor americani cu prinderea si depistarea drogurilor,
B 1 - parca 36o grade?
Animal Planet - tot un documentar american,
Duna tv....
Poate imi mai scapa ceva dar oricum,de mult tare nu am mai stiut la ce sa ma uit!
Si in consecinta am butonat la greu telecomanda ca sa mai vad ce se intimpla,cu ce am ramas,am ramas cu ceva ...
Voua vi se intimpla uneori sa patiti ca si mine,desi nu sint un fan a tv-ului???

10 comentarii:

  1. Mda...si noua ni se intampla de multe ori...dar e ca o obisnuinta , uneori, seara , televizorul sa mearga ca televizorul , adica sa nu il vizioneze nimeni...purs si simplu sa faca zgomot...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, la noi în casă, butonează soţul meu...până se plictiseşte.
    Eu îl întreb ce a găsit, el zice: nimic:), şi se duce la culcare...
    Eu ascult ştirile ca să îmi fac inimă rea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana Maria,la mine merge non stop in bucatarie!Si uneori adorm cu el deschis!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariana,da uneori si eu!Te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi n-am mai aprins tv.-ul de doua zile. Aseara am ascultat teatru radiofonic. A fost atat de bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. eu fac o mare prostie... de o vreme dupa ce mi fac rugaciunea de seara ,in pat fiind, imi deschid tv -ul ,cica sa imi vina somnul,dar eu de fapt adorm in drum spre perna, si adorm asa cu el deschis ,mama nu intra sa il inchida de teama sa nu ma sperie,si ramane deschis pana ma trezesc de dimineata- si azi mi-a venit lumina 1mil 800 de mii, de mi-au venit toti nervii ;(((((

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur sa aud asta..eu am renuntat de aproape 2 ani sa ma mai uit la TV..mai scap niste stiri cand si cand, insa atat..

    RăspundețiȘtergere
  8. Niko,nu stiu de ce nu ascult teatru radiofonic o mare lipsa a mea,desi sint fan teatru si merg des!Bravo Niko pentru teatru radiofonic!
    Poate e de vina si internetul!

    RăspundețiȘtergere
  9. Raluca,bine ai venit!
    Asa e si la mine poate si putine dezbateri si inca ceva putin!Dar am camere unde se deschide rar de tot si asta asa la 2 - 3 saptamini!
    Te mai astept Raluca!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana,zimbesc!iar plata e cam mult,dar depinde cite persoane sinteti,cite camere si cite si mai cite...si pe ce perioada ai platit dar daca e pe o luna e mult,mult!!!Pa si o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.