miercuri, martie 23, 2011

Miercurea fara cuvinte(12)


P.S.ceasul arata ora la care am postat!

10 comentarii:

  1. Nu conteaza ora la care ai facuut poza. COnteaza trecerea timpului...
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede pasiunea ta pentru ceasuri! Ai unul la care vin mereu sa vad ora, pentru ca are cadran clasic! Frumoasa fotografie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana,simplu ca Buna ziua.Potrivita postare pentru miercurea fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata Mariana! da matinala ai mai fost! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Monpki,da,da!O zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela,da,da,hi,hi!esti o scumpa ca totdeauna!da am mai peste tot!inclusiv si pe blog,hi,hi!
    Da si mie imi place mult,de aceea am si postat-o!
    Te pupacesc pe obraz!

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen,da am fost matinala ,a plecat " R " si am deschis netul!Multumesc!La fel si tie draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ora exactă și postarea exact.Ora și postare fix!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mai adaug de 2 ori atatea ceasuri cand scriu:).
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.