miercuri, martie 30, 2011

Miercurea fara cuvinte(13)

10 comentarii:

  1. o casa pe bârne! excelenta imagine! pare a fi strânsa din stânga si din dreapta de cladirile moderne...
    Happy WW! :)
    (sunt curioasa, unde ai facut fotografia?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen,poza face parte din album de familie.
    E facuta recent in Elvetia!nu,nu eu...(mi-ar fi placut mie sa fi fost acolo!)dar a fost " R "...
    Da ai dreptate!
    Multumesc!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata diferenta de...atitutine!
    Parca ar vrea sa spuna ca e mult,mult mai frumoasa si mai interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simetrie ca parte din viața noastră.Case pitorești,ce-mi place mult să le văd.

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi,draga mea:asa e cum spui tu!
    Nu pot comenta la tine din pacate!!!Te astept mereu cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Se-cret: si mie imi place mult sa le privesc asa ca tie!
    Nu pot din pachate sa comentez la tine!Te astept mereu pe la mine!
    Imbratisari din departare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zazuza,da ,tocmai de aia am postat-o!
    Sa stii ca am lasat 2 comentarii la tine si nu au mers!Voi mai incerca!Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.