miercuri, martie 09, 2011

Miercurea fara cuvinte(10)


Poza facuta dupa 1 martie!!!

12 comentarii:

  1. Oh! înca zapada... dar soarele îsi arata primele raze. Si muscata, nu stie mult, se avânta spre lumina, spre bucuria ochilor nostri :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. De aia iubesc eu muscatele:).Tot timpul ne zambesc de la geam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mucata din fereastră îi face cu ochiul iernii în retragere!Viitorul e al mușcatei!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,si noi sa fim spre lumina!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se-cret,fain spus!Toate bune!sa stii ca te vizitez da nu pot lasa comentariu!sunt totusi perseverenta si mai incerc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Jocok,totusi sa speram ca nu!
    Am eu asa un filing ca totusi vine Primavara...
    Toate bune acolo la tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. ia uite, ce zapada, in timp ce eu ma lafaiam in soare :)! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc că vizitezi pe la mine.Sper că îți și place ceea ce este pe acolo de văzut!Sper

    RăspundețiȘtergere
  9. Zazuza,da?te lafaiai la soare?him,him!
    La ora asta e bine si la noi!
    Te imbratisez cu drag si sa stii ca te vizitez da nu pot nici la tine sa las comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Se-cret,da sigur admit pozele tale cu superbe flori si am o ciuda ca nu pot lasa comentarii!
    Week-end fain!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.