vineri, februarie 12, 2010

Piine rapida !






De ce rapida?poi va spune si denumirea ei:rapida se face in 3o min. si pe mine m-a scos de multe ori din incurcatura ca se face asa rapid!Reteta este de la d-na Poca !Multumesc doamna!
O fac asa des si e tare gustoasa!

Hai sa va scriu reteta:

25o gr.iaurt de casa,
1 ou,
1 praf de copt-dr.oetker,
1 lingurita sare eu pun secretul gustului,
1 lingurita rasa cu zahar, 28o gr.faina .

Aceasta este reteta,dar eu pun in plus si 1oo gr.seminte de floarea soarelui putin marar,putin piper,asa ca e mai buna!!!

Si fac reteta din doua portii,avind doua forme mari de chec!

Se amesteca toate cele de mai sus,aluatul va fi lipicios dar nu va faceti probleme se rezolva la copt!Se toarna compozitia intr-o forma de chec cu hirtie de copt,a mea a fost cam marisoara forma si se pune in cuptorul incalzit dinainte!Coacerea cam 2o-3o min.depinde de cuptor!Poze:asa cum v-am obisnuit mai sus!
Incercati-o daca nu ati facut-o inca si desigur nu o sa va para rau!Nu seamana deloc cu cea din comert!
Pofta si sa fiti buni si iubitori!

7 comentarii:

  1. Seamana cu painea ce o cumpar eu de la Auchan. Dar eu cumpar cu ceapa si e excelenta. Nu se vede ceapa deloc dar se simte putin la gust.
    Vai ce pofta mi-ai facut..maine merg sa imi cumpar paine :) sper sa si gasesc ca ultima oara am stat 40 minute sa astept sa o scoata din cuptor:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Serios?Cred ca e buna!Bianca,dar asta se face repede de tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa incerc si eu. Dar ma gandesc sa o fac cu ceapa. Ador painea aia de la Auchan. Si o mananc cu unt. Atat...sa ii simt mai bine aroma:)
    Eu nu am facut niciodata paine si nici nu ma teteaza. Nu suntem mancatori mari de paine, o paine de 500 g la 4 pers cati suntem ne ajunge uneori 2-3 zile...4 zile.. foarte rar 1 zi. Depinde cu ce se mananca. Zic eu ca e putin ..asa ca nu merita osteneala cu masini de paine si minuni...
    Am sa o incerc asta oricum, mi-am salvat reteta. Sper sa semene la gust cu aia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur Bianca,poti pune si ceapa si reteta nu merita s-o faci la masina de piine!Categoric piinea facuta in casa nu poate sta pe linga ce-a cumparata,bine cu mici exceptii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din păcate, eu am aproape 2 ani de când nu mai mănânc pâine, dar asta nu înseamnă câ nu văd cât de arată de bine!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris,mai stiu eu una care maninca piine la Pasti si Craciun cum se zice,dar stiu ca e subtirica tu cite kg, ai? si ce inaltime?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu cred ca are legatura mancatul painii cu kg. Cel putin in cazul meu cu siguranta nu are. Pot sa nu mananc deloc paine daca mananc cartofi sau altceva ce ingrasa.
    Noi ciorbele nu le mancam cu paine decat in cazul ca nu am nimic felul doi. Si la felul doi deobicei nu manacam maine pentru ca gatesc in asa fel incat nu ne trebuie paine.

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.