duminică, aprilie 25, 2010

Orez in lapte !




Fac orez in lapte cam o data pe saptamina la micul dejun sau cina-pe linga altceva,asa ca place poporului meu!

De obicei fac din :

2 l. lapte(de casa),
4oo gr.orez,
putina sare si zahar;pe care le adaug mai la sfirsit,si gata!
Pun la fiert laptele si cind clocoteste pun orezul(de buna calitate cu bobul mare si rotund)si amestec mai mereu pina ce este aproape fiert,abia atunci adaug sarea si zaharul!
INTERZIS PIC DE APA,daca vreti un orez in lapte grozav!
Se poate servi:presarat cu zahar tos si praf de scortisoara sau cu fructe asa cum am servit si eu de data asta!
Pofta si o saptamina buna va doresc!

11 comentarii:

  1. Taaare bun, deja îmi plouă în gură, mâine mă pun pe treabă şi-mi fac şi eu.

    Orez cu lapte şi plăcintă de mere aş mânca oriunde şi oricât! :))

    Te pup, o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Complimenti,bravissima.Baci dall'Italia!

    RăspundețiȘtergere
  3. de nu aveam musafiri azi asta faceqam si eu. imi place prea mult sa mi-l refuz.

    RăspundețiȘtergere
  4. Zenna,da tare bun si usor zic eu!
    Si eu te pup si o saptamina placuta Zenna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nitte,multumesc frumos!
    Pupici din Romania!

    RăspundețiȘtergere
  6. Veronica,las ca faci de miine incolo!va fi bun si atunci!
    O saptamina reusita draga Veronica!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi vine sa radaducandu-mi aminte de o intamplare...
    Orez in lapte face doar sora mea,in vacantele de vara,pentru tot poporul(2 copii ai mei si 2 ai ei).Tuturor le place.
    In vacanta intersemestriala,din februarie,ne-am adunat toti la mami,iar de cina Steluta face rapid un orez in lapte.Cand adunam "poporul"la masa,baiatul meu mai mare,Tudor,exclama:...avem mancare de vara,orez in lapte!Si acum zambesc cand ma gandesc ce concluzii pot trage copiii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Angi,da deseori se intimpla si nu numai asociat cu mincare nu?
    Noapte buna si o sapamina usoara!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare imi place si mie , as manca in nestire...cu orice fara scortisoara...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana Maria,fara sa fie scortisoara,haide la o portie zdravana!!!
    O saptamina usoara!

    RăspundețiȘtergere
  11. eh, uite ceva ce nu pot sa mananc :)). ai mei sunt toti lesinati dupa orez cu lapte, in schimb...

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.