joi, octombrie 28, 2010

Pasta zuchini !


O data pe an o fac tot ca si dovlecelul cu maioneza,defapt se aseamana mult!
Cum se face?cu siguranta stiti!
Daca nu - iata de ce avem nevoie:
zuchini curatat de coaja se fierbe si piseaza si se stoarce daca e imbibat cu apa se lasa la racit!~
Separat de face o maioneza din galbenuse crude se condimenteaza cu sare piper,putin de tot usturoi(sau dupa preferinta) si tot putina ceapa data si ea pe razatoarea mica si stoarsa de sucul lasat de ea!
Se amesteca toate si se serveste pe felii de piine!

6 comentarii:

  1. N-am facut-o de mult.
    Mi-ai adus aminte de ea si mi s-a
    facut pofta .
    E delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa fie tare gustoasa!arata foarte bine!pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una nu stiam cu toate ca imi plac dovleceii tare mult.........am retinut si cu siguranta voi pune in practica reteta ta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lia,nici eu nu am facut-o anul asta si a merg bine!
    O seara placuta si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabriela,incearc-o o data si veizi daca va place!
    Pupicei la sfirsit de saptamina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, sigur poate va place!Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.