marți, octombrie 12, 2010

Pulpe si conopida!



Cum mi-a venit ideea?simplu aveam o conopida luata si asa pe moment m-am gindit de ce nu!

Iata de ce avem nevoie:

Pulpe superioare,
conopida,
ceapa,
ardei de culori diferite,
ciuperci,
sare,
piper,
boia de ardei iute si dulce,
frunze de patrunjel si marar;
cam atit!

Pulpele spalate le tragem putin in ulei pina isi schimba culoarea,le scoatem pe o farfurie si prajim ceapa taiata cu ardei si ciupercile,punem aici pulpele le mai lasam citeva clipe intorcindule si dam cu boia de ardei dulce si iute,piper si la urma sare,apestecam si turnam o cana mare de supa de pasare am avut eu daca nu apa calda si punem capacul;amestecind din cind in cind!
Separat fierbem (aldente ca pastele)conopida cu o lingura de secretul gustului apoi o scoatem cu o paleta cu gauri si o punem direct in cratita cu carnita!
Intr-un bol punem o lingura de faina(eu am avut 2 kg. pulpe) si amestecam cu putina apa ,omogenizind si turnam 5oo ml.smintina;cu un polonic scoatem din sosul format de la carne si turnam peste compozitia de smintina si apoi totul in catita cu carne,frunzele verzi taiate le adaugam acum si potrivim de sare,lasind sa mai fiarba 1o min.
A fost carne si garnitura linga deci 2 in 1 !
Gustos de tot si cit de iute repet figura!
Sa fiti buni si sanatosi!

6 comentarii:

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.