miercuri, mai 05, 2010

Elogiu primaverii ! N.Paganini - Cantabile !+florile mele!



































N.Paganini - Cantabile!


Magnoliile nu sint ale mele!
As vrea eu !

24 de comentarii:

  1. Uite de ce imi place mie primavara............totul este viu, totul este colorat,totul miroase a proaspat.........ce mai , recunoaste ca este frumoasa primavara.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa e gradina ta botanica...cred ca e un parfum acolooo,sa tot stai si sa respiri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria:primavara este absolut miraculoasa!si cu asta am spus tot!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Maria,cred ca exagerezi un pic,e asa cu e !am si doi ciini care au "grija"de ea!
    Ar trebui si timp mai mult sa ma ocup de ea!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata culoare,liniste,frumusete si parfum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Angi draga mea:da,da!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos! am postat si eu flori azi, ca sa ma lupt cu ploaia si frigul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. iti multumesc Mariana,tare frumoase flori ai postat si tu

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe florile!! Felicitări pentru răbdarea pe care o ai să te ocupi de ele!

    RăspundețiȘtergere
  10. O nebunie! O splendoare! Frumos traiul la casutza. Din pacate eu ma multumesc doar cu florile din balcon si de pe glafuri :)
    O zi frumoasa, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  11. che bello vivere circondata da
    tanti meravigliosi fiori!!
    Ciao,Enza

    RăspundețiȘtergere
  12. Super!! super si clipul!
    O zi implinitoare sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere
  14. Primavara iti multumeste pentru acest elogiu incarcat de simtire, poezie, culoare si parfum! Nimic nu se compara cu primavara si ne dam seama tot mai mult ca e atat de efemera...uite...copacii deja sunt incarcati de frunze!
    O zi de minunata primavara, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  15. DOINITZA,CU PLACERE!VIN SA VAD SI FLORILE TALE!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cris,draga mea:imi lipsesti!!!ce faceti voi???
    Cum te mai simti?
    Te pup si te imbratisez!
    O Cris!asa pe fuga le fac mereu(si au grija cateii sa mi strice florile)

    RăspundețiȘtergere
  17. Georgiana:da sint frumoase si iti umplue viata de frumos!
    O seara placuta!te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  18. Tasha draga mea:ma bucura ca ti-au placut!
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  19. Enza:bine ai venit!
    Da e tare placut sa ai flori frumoase!doar sa ai timp sa le ingrijesti!
    Te mai astept cu drag!
    Ceauuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da mirela asa este!
    Efemera asa e dat...
    O seara placuta draga Mirela!

    RăspundețiȘtergere
  21. What absolutely beautiful pictures!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mariabei,bine ai venit!
    Multumesc,dar mai inchape!
    Te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.