miercuri, iulie 07, 2010

Mic dejun"saracacios" si un shake !




Un mic dejun "saracios" a constat din :ciuperci faliate trase in ulei timp de 1 min. scoase,apoi kaizer cu o ceapa verde si ele trase putin,scoase pe farfurie si 2 ochiuri de ou,alături si brânză topita(recunosc din comerț-dar am sa fac si in casa pentru ca e mai sănătoasa)toate pe un pat de frunze mari si cărnoase de busuioc!
A fost tare bun si la sfârșit un shake de kivi cu banane si iaurt gras cu putina miere!Super bun si sănătos!


Am postat asta in varianta ca poate va dau idrei!
Pofta sa aveți si sa fiți sănătoși!

14 comentarii:

  1. çok lezzetli bir yemek
    un delicios masă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Umutluhayat,bine ai venit!
    Da a fost simplu ci delicios!
    Te mai aștept și o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi noi am mâncat azi-dimineaţă ouă de casă cu hribi. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adelina,bine ai veni!
    Cred ca au fost tare bune,nu?
    O zi buna si te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte! :) Păi să ştii că mai răsfoiesc blogul tău, dar nu-s genul care lasă comentarii prea des. Zi faină şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adelina,da?ma bucur dacă ma vizitezi,te mai aștept cu drag!
    Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mimosa-mulțumesc mult si te mai aștept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. O-o-o Mariana! daca as servi asa un mic dejun, ar trebui sa-mi comand o noua garderoba :)) Dar ai dreptate, din când în când, este nevoie sa ne rasfatam si cu asemenea delicii!Renuntam la altele (ciocolata de exemplu) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. O...ce bine va cinstiti voi dimineata:))
    Sa va fie de bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cam asa ar trebui sa manance lumea dimineata ca sa nu se mai ingrase .La mine functioneaza ( dupa MONTIGNAC ,daca vrei iti trimit cartea sa ii inveti pe oameni )

    RăspundețiȘtergere
  11. O,Carmen draga mea,eu nu prea sunt dispusa sa renunț la mâncarea consistenta deși ar trebui măcar puțin!
    Of, ce sa fac?asta sunt eu!
    Rare ori mai trag din dulciuri,pâine f.putina pe cit pot si cam atât!
    Te pup cu drag!O seara plăcuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bianca,da!
    Dar sa știi ca eu nu prea mănânc dimineața si râu fac!
    Multumesc ,te pup draga mea Bianca!

    RăspundețiȘtergere
  13. Viorel tu mănânci asa?si nu se depune!
    Mulțumesc frumos,te anunț eu când sa îmi trimiți OK?
    Deci mulțumiri Viorel!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.