marți, iulie 27, 2010

Mititei ...cu spanac



Ingrediente:

1 kg spata porc (puteti folosi si pulpa de porc dar atunci mai trebuie sa adaugati cel putin 500 gr grasime)
1 capatana usturoi
1/2 lingurita bicarbonat
1 lingura mare de boia
1 lingurita de piper
1/2 lingurita cimbru
sare, eu am pu 2 lingurite (tu daca vrei mai sarat mai adaugi dupa ce ai framantat cu apa)
500 ml apa minerala sau supa de oase
Preparare:

Carnea o toci, o amesteci cu sarea si bicarbonatul, o framanti bine si o lasi de seara pana dimineata la rece acoperita bine. A doua zi adaugi la carne usturoiul pisat, lingura de boia, cimbrul si piperul si le framanti bine.

Aceasta compoziție o dai din nou prin masina de tocat carne de acesta data pe ciurul cel mai mic. L-ai măcinat si apoi treptat, frământând adaugi cei 500 ml apa sau supa de oase. dupa ce se incorporează totul bine, il lasi sa stea macar 2- 3 ore la rece.

Eu l-am lasat sa stea pana seara. Poti sa congelezi pasta si sa o folosesti cand ai nevoie de ea.
sursa:www.reteteculinare.ro/

garnitura:spanac!
Spanacul curățat si spălat bine de tot l-am opărit maxim 5 min.am lăsat in strecura-toare sa iasa zeama din el!
Separat am călit puțin câțiva caței de usturoi,am adăugat spanacul tocat si l-am lăsat sa se împrietenească cu usturoiul preț de câteva minute adăugând putina boia si piper,o lingura de faina si ea incorporata si am turnat lapte amestecând energic.Sa fiert 1o min.totul,am potrivit de sare si l-am servit alături de gustoși mititei!
Sa fiți buni,darnici și fără răutăți!

14 comentarii:

  1. ce mai bunatati faci tu acolo, Mariana! Ferice de sotul tau, e un rasfatat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şifa deposu ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra, mi-ai luat vorba din gura!
    Daca-l rasfata asa, inseamna ca merita! ;)
    Pupici, Mariano! O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,consistente!
    Da,e un răsfățat!asa zic și eu!Poi numai unul am!

    RăspundețiȘtergere
  5. Georgiana,da e răsfățat da și mie îmi place!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. O combinatie ciudata, dar care mi-a lasat gura apa… Recunosc ca nici macar nu as vedea spanacul, dar mititeii! Imi e atat de dor de niste mititei buni-buni!

    RăspundețiȘtergere
  7. une association de saveurs qui me tente beaucoup, un vrai régal pour les papilles
    je note
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  8. Mititei facuti in casa,mmmmm,ce
    buni trebuie sa fie.
    Bravo Mariana !


    P.S.

    Multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Kadia,te invit cu drag sa papam mititei făcuți de mine,cred ca nu refuzi?!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fimere,da sint ca o ispita!te invit cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lia,da si te invit cu drag!
    Merita facuti!
    Te pup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana, multumesc de vizita si de vorbele bune! Prind bine ! Ti-am vizitat blogul de gospodina! Multa munca si ce de ce minunatii! Sa stii ca am auzit reteta ta de mici doar de la cineva care pe vremuri avea o carciuma buna de cartier si care povestea cum ii facea, exact ca tine! Mai vin in vizita la tine!
    O seara buna si multa sanatate!
    Lulu

    RăspundețiȘtergere
  13. Lulu,cu drag!Si eu mulțumesc de vorbele frumoase si te aștept cu drag aici oricând!
    O seara plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.