joi, iulie 08, 2010

Supa de cirese

supa de cirese nu fac decit rar supa de visine,dar cum am primit multe cirese am zis hai sa fac si am facut,a fost buna!
Iata cum:

Ciresele le-am fiert ,cu puțin zahar,un strop de sare,un plic de zahar vanilat,praf de scortisoara - separat într-o cana am pus putina faina cu 3 gălbenușe de ou,lapte,smântână si am omogenizat bine,bine,când a fiert puțin creșele am turnat din oala cu un polonic zeama fierbinte peste amalgamul făcut si am turnat in oala amestecând,am lăsat sa mai fiearbă preț de 1o minute si gata!
Al meu soț a lăudat-o!
Eu zic ca merge rar ca e ușoara!
Sa fiti sănătoși si darnici!

12 comentarii:

  1. wow, supa de cirese? chiar n-am mai auzit de asa ceva pana acum :-))) arata bine, oricum

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana,ma gândeam ca dacă fac(rar de tot)supa de vișine de ce ne?
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. e prima data cand "aud" de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. De supa de visine am auzit si eu dar de gatit, n-am gatit niciodata.
    Cred ca e foarte gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. çok değişik bir tarif ellerine sağlık

    O varietate de reţete în mâinile de sănătate

    RăspundețiȘtergere
  6. eu imi amintesc de cand eram copil ca bunica mea ne facea ceva asemanator. Punea visinele/ciresele la fiert intr-o oala mare cu apa si zahar si dupa ceva timp adauga niste faina dizolvata in apa asa se ingroase. Noi o numeam chisalnita dar s-ar putea sa die ceva tipic moldovenesc :D Era o bunatate ..din pacate nu o pot face ca prin vestul europei nu s-a auzit de visine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Laura:Interesant mod de supa de visine,trebuie sa fi fost buna!
    Pe acolo la tine nu s-a auzit de visine???
    Ce pacat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu fac foarte des supe de fructe,care depind de sezon,dar fac si supe cu un amestec cat mai variat de fructe,mai ales vara pentru ca sunt tare bune mai ales daca las supa sa se raceasca,apoi o mai var in frigider cateva ore,apoi e un deliciu.Toti ai casei mananca cu placere.
    Imi ingadui sa-ti dau un sfat: in loc de faina,ou,lapte,incearca sa faci un amestec dint-un pachet de pudinca de vanilie amestecat bine bine cu 300 ml lapte(sau chiar apa)rece,adaugand-o cand sunt fierte fructele.E tere bun si asa!
    Si inca un amanunt,cand fierb fructele adauga si un manunchi de patrunjel proaspat,pentru aroma.

    RăspundețiȘtergere
  9. De asta chiar nu am auzit pana acuma!
    Nu e compot? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Angi,nu prea fac nici supa de vișine!asta am facut-o prima oara!
    Da mai pun in loc de faina budinca de vanilie dar si gălbenușuri si smântână!
    Mulțumesc de sfat,e bine sa primim sfaturi mai schimbam una alta!
    Patrunjel?da? o fi bun!am sa încerc!
    Te pup si un plăcut sfârșit de săptămână!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cora,nu e compot!are galbenu-suri si smântână!
    Te pup si week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Veronica scumpa:e ca si supa de vișine dar eu am avut multe cerise si am încercat prima oara!
    Te pup si week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.