miercuri, iunie 09, 2010

Cafeaua de dimineata...(3)




E dimineata si eu sint la o cafea!Va invit si pe voi!
Sau doriti un nectar natural?Azi e pe alese!
Si...Gloria Gaynor

Va doresc o zi frumoasa si racoroasa!

22 de comentarii:

  1. O dimineata frumoasa si dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA DIMINEATA!CU ASA INTAMPINARE,CHIAR M-AM DEZMETICIT...SI SUNT TARE BINE DISPUSA!MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  3. Geta,neata,da?ma bucur!
    Cu drag Geta!

    RăspundețiȘtergere
  4. O dimineata si o zi buna si tie!
    Eu le vreau pe toate trei..........hahaha...........adica si cafeaua si nectarul si pe Gloria.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria,draga mea:multumesc,asa sa fie!
    O cu drag ti le daruiesc pe toate trei!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uitandu-ma la poza pe care-i pus-o la bannerul blogului, mi-a inflorit inca un zambet. La fel de simple si la fel de intense in viata noastra. Flori si niste fructe.
    Buna cafeaua ta! Am baut-o cu drag! Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Mariano! O zi superba sa ai si tu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Manole,asta si urmaresc,la benner si poza de antet sa fie simple,sugestive;
    Sa-ti fie de bine,stii ce mult conteaza asta pentru mine?mult...

    RăspundețiȘtergere
  9. Georgiana,cu placere,multumesc si eu!
    Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu prefer cafeaua si gloria. multumesc! o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca,s-a facut proaspata asa ca...te rog sa servesti sa o asculti pe Gloria!
    te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana,iti multumesc din suflet pentru acest buchet minunat si pentru urari...esti o scumpa!!!!
    Iti doresc tot binele din lume,te imbratisez!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Aș vrea căpșuni, dacă tot e pe alese.

    RăspundețiȘtergere
  14. O LEAPSA LA MINE PE BLOG...DACA ITI FACE PLACERE S-O FACI...PUP

    RăspundețiȘtergere
  15. Am baut si eu o cafeluta de aici. A fost buna, in compania ta si a blogului. Fereastra aceasta inflorita catre lume ma binedispune. Te invit la o leapsa interesanta despre... ceai.

    RăspundețiȘtergere
  16. Judy cu mult drag!
    Multumesc si eu!
    Te pup si o dupa amiaza placuta acolo la tine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Denisia,serveste te rog pina mai sint apoi numai de la congelator!hi,hi!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Elena draga mea ma bucur ca ai servit si asa virtual,daca altfel nu pot sa-ti ofer cu drag o cafea!
    Multumesc,esti o draguta mereu!
    Fereastra a fost inadins aleasa sa bine dispuna!
    Sigur vin!
    Te pup Elena!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.