miercuri, iunie 30, 2010

Clatite...


Cum nu am făcut demult clătite îmi ziceam mie:hai sa fac si am făcut!
La noi "poporul nu se satura de ele,tocmai de aceea fac destule si destul de repede,de ce?veți vedea!

Rețeta:

1 kg.faina de buna calitate,
2 plicuri praf de copt,
4 oua,
apa cit se cuvine ca sa iasă o compoziție fluida,
sare,
ulei,
Las la frigider compoziția o ora!
Apoi trec la făcut clătite...știu ca nu e prea plăcut dar ca sa termin mai repede pun trei tigaii si asa termin mai repede!
Trebuie sa va spun ca fac doar jumătate din cantitate iar a doua zi fac ce a rămas!

Umplutura:

A fost din:brânza de vaca,zahar pudra,vanilie galbenu-suri de oua si putina smântâna!
Deasupra am turnat un to-ping de ciocolata!
Bune,bunuțe de care iti vine sa mănânci multe,multe...dar...

12 comentarii:

  1. Cihar bune si arata extraordinar de bine.Clatitele cu branza sunt preferatele mele,asa ca te roooog si mie unaaaa!!!pupik!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela,te rog servește!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce bine arata!... si cu brinza dulce,yummyyy!xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar mi-e dor de niste clatite!!!
    Sa vad cand am timp sa fac!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,te rog servește!O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Veronikule:mulțumesc frumos și ție la fel!Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulia,bine ai venit!Si mulțumesc de vizita!
    Clătite oricând as mânca si eu!
    O zi minunată si te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si la noi se mananca clatitele in cantitati industriale....cu branza sunt preferatele mele ...ce pofta mi-ai facut!!!
    Sa va fie de bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa mai vin de cate ori am timp in primul rand, ca de altceva...as sta toata ziua sa ma holbez la toate blogurile!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei, da! Nevoie de idee aveam! :d Acum cine sa-mi mai scoata din cap clatitele alea, ha?!!! :)))
    Si pentru ca am luat si io ceva, sa-ti las si tie : CREMA DE ZAHAR ARS ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Poi sa nu-ti scoată din cap nimeni!
    Poate faci si tu asa mai pe inserat!
    Mulțumesc pentru crema de zahar ars!Cam demult nu am făcut-o!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.