marți, iunie 15, 2010

Cartofi noi ...deliciosi !



Vineri am făcut pentru masa de prinz pe lingă o supica de zarzavat proaspăt si cartofi noi la cuptor pe care-i vedeți în poza!
Trebuie sa va mai spun ca ador cartofii noi sub diferite forme,azi cu verdeturi!
Sa vedem de ce avem nevoie: desigur cartofi noi(singura problema ca am găsit doar cartofi mai mari eu ador sa-i pre par și sa-i mănânc pe cei mici...veți spune da te omoară curățatul!ei bine nu,pentru ca-i alegi pe cei mici si proaspăt culei și atunci daca-i speli din multe ape si ii freci energic pe fiecare se da o parte din coaja,și n-are nimic dacă rămâne e asa buna!asta e farmecul lor,deci cartofi cu coaja roșie spălați din multe ape ii pui la fiert exact 5 min.din moment ce apa fierbe,cu sare!strecurați eu i-am pus sa se scurgă si pe un prosop curat de bucătărie!
Separat am uns o folie cu ulei de măsline si am avut multa verdeață:ceapa verde,usturoi verde,patrunjel si mărar deci toate verzi,precum si o roșie si un ardei rosu!!am intercalat cartofii cu verdeturile,sare grunjoasă,piper,boia iute,peste care am turnat ulei de măsline in asa fel sa fie fiecare bucățica puțin unsa cu ulei,intr-o tava teflonata(sa nu faceți exces de ulei si i-am dat la cuptor 3o min!
Vai nici nu dorești ceva mai bun!
Sa fiți veseli dacă se poate în vremurile astea...

Iar sâmbăta am avut ciobita în care am fiert limba de porc(am avut 6 buc. din care am format felii pentru felul doi si ce a picat am lăsat pentru ciobita!
Si tot cartofi noi la cuptor dar de data asta cu mai putina verdeața!
Feliile de limba le-am tras puțin in ulei si le-am scos pe șervet de hârtie și le-am condimentat cu sare,piper si putina boia!


A fost și asta foarte bun!

29 de comentarii:

  1. Arata foarte, foarte bine...felicitari pentru aspect in primul rand si te cred pe cuvant ca sunt deliciosi. Dumnezeule, ce foame mi s-a facut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cris,da,da,te rog sa veniti si voi ca fac special pentru voi doua cu mult drag!
    O Cris te mai astept ca-mi lipsesti!
    Cum sinteti?sper bine!
    Va pup pe amândouă!

    RăspundețiȘtergere
  3. oh...arata delicios!musai sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioi ce pofta mi-ai facut cu cartofii astia....mi-e foame!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce aici nu se gasesc cartofi noi??????Nu mai pot de pofta.......ai tai arata de o bunatate........
    Sa ai o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. da, arata delicios! eu mor dupa limba... vorba lui cris, parca mi s-a facut foame ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Moi aussi j'adore les petites pommes nouvelles et j'en fais souvent.
    Bonne recette.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar mi-am cumparat ieri de la piata un saculet mic de cartofi mici noi si chiar nu stiam cum sa-i gatesc.Reteta ta a picat la tanc.Merci mult!cat despre cartofii tai arata foarte bine are un aspect excelent,si numai cand te uiti la ei ti se face foame:)am sa mai revin!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Delicios! si mi-e o foameeee! de ce locuiesti asa departe Mariana draga?!
    O zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca,vino daca doresti,ii fac proaspeti si punem si de o vorba!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca,da combinatia e asa gustoasa si ma ofer sa-ti fac cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Judy,vai ce rau imi pare,mai ales de cei din gradina din aia adevarati!E draga mea nu poti fii cu toate!dar pina una alta vino tu pe la mine ca-ti fac eu!Ma voi gindi la tine cind mai fac!
    O zi buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nadji,da ce ma bucur ca faci si tu si ca-ti plac,sint deliciosi asai?
    Pe curind draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela,m-as bucura sa-i faci asa,sau sint o gramada de feluri si cred eu oricum ii faci sint deliciosi!
    Conditia sa fie mici,proaspeti si de culoare rosie!
    Multumesc!
    Sigur Gariela esti bine venita oricind si la orice ora!
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen,da,da sunt delicioși!
    Asta este,chiar departe,dar o porție zdravăna iți trimit cu drag!
    Si totuși e bine cu netul asta ca ne aproprie!!!
    Te pup Carmen draga mea si sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ideea asta cu cartofii 'asortati' cu diferite verdeturi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. wow, ce pofta mi-ai facut! delicios!

    RăspundețiȘtergere
  18. Zazuza,da o fuga,fuguta si una doua facem!Te astept!pa si pe curind!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mariana, merci de vizita si follow!
    Complimente pentru toate preparatele delicioase! XO.N.

    RăspundețiȘtergere
  20. Wow, I adore potatoes fresh! Your recipe I like it so much! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  21. Nina,cu drag si ma intreb cum am facut+o doar acum!a fost o scapare desi te viyitey!E o placere sa stai pe blogul tau!Aprecierile mele Nina!

    RăspundețiȘtergere
  22. Universul Cunoasterii- O multumesc mult!
    Multumesc si de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  23. Maria,multumesc!
    Si eu ador cartofii noi!
    Te pup si o seara placuta Maria!

    RăspundețiȘtergere
  24. waw!! ador cartofi sub orice forma..dar ai tai arata bestial,o sa cumpar si eu de la piata din astia mai mici si o sa prepar asa cum i-ai facut tu...

    RăspundețiȘtergere
  25. Tasha,si eu la fel ca tine!
    Mulțumesc dar nu e o filozofie!
    Sa fie mici si proaspeți ușor curățați in apa cu minia,atât!
    Spune-mi dacă ti-au plăcut!
    Te pup si o seara plăcuta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.