luni, iunie 14, 2010

Inghetata de capsuni



Bineînțeles înghețata de căpșuni este una din preferatele noastre,nu puteam rata sezonul de căpșuni și mai ales sa depozitez pentru mai multa vreme căpșuni la congelator!
Rețeta de înghețata este una foarte simpla și o fac mereu la fel !
Avem nevoie de căpșuni curățate de codita și spălate bine de tot,apoi lăsate la scurs!
Strivite cu furculița sau cu mixer de data asta strivite și presărate cu zahar-lăsate un ceas amestecate apoi cu smântâna de casa și gata,eu am pus în casolete în congelator și din ora în ora amestecat energic și iar și iar!
Foarte sănătoasa fără nici un adaos dubios de întărirea a înghețatei!
Poftiți și serviți este deosebit de buna și curata!
Scuzați va rog calitatea pozelor.
Sa aveți parte de multa răcoare!





12 comentarii:

  1. yumi yumi! nu mi-ai facut pofta deloc! :)) O saptamana plina de racoare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Georgiana:oare?te invit la o inghetata,mai am pentru tine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. ultima portie de tort de inghetata acum o savurez...super de racoros e

    RăspundețiȘtergere
  4. mama ce bine arata. credeam ca se face mult mai greu. si credeam ca se pune si oua. delicios arata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Veronica,am vazut-o si arata tare bine!
    Sa-ti fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca,am zis ca e tare simpla si foarte gustoasa si se face rapid!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicioasa înghetata ta! Hmmmm! Mai vreau o portieeee!
    Multumesc Mariana draga! te pup dulce, cu boticul lipicios si mirosind a înghetata de capsuni :))

    RăspundețiȘtergere
  8. bine te am regasit!
    vai ce frumos blog.. astazi, mai pe seara sunt cu ochii pe el!
    toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frederica,da,da e delicios!Te invit la o inghetata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen,esti o dulce!Nu-i nimic daca boticul e dulce!
    Te imbratisez si te mai astept la o portie de inghetata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Clara,bine ai venit!
    Multumesc frumos!
    Te astept oricind cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.