sâmbătă, iunie 26, 2010

Friptura simpla !







Iar am găsit piept frumos de porc-adică cărnos_si nu m-am abținut sa nu iau!Si bine ca am făcut friptura asta buna!
Simplu:felii grosuțe de piept de porc date cu un amestec de ulei de măsline,sare,boia,piper,boia,boia de ardei iute,ceapa verde,un ardei,o roșie,frunze de busuioc si puțin usturoi si lăsate câteva ore acoperite la frigider,după care o tva de teflon unsa cu puțin ulei așezate feliile frumos ca soldații si eu drept garnitura am pus cartofi noi pe care iam dat printr un amestec de sare,piper ,rozmarin si cu o cana de supa de pasare!Acoperit o ora cu folie de staniol apoi lasam tava neacoperita!Si gata!
Excelent!
Sa fiti buni si darnici!

3 comentarii:

  1. Nagyon gusztusos és finom lehet!!!
    Jó hétvégét kívánok!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta e buna!! Tot ce e traditional romanesc e foarte bun!!! Adica mie imi place:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar ai gatit piept de porc, iar m-ai facut sa salivez :) Arata bine, cred ca-i f gustos. O sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.