sâmbătă, iunie 12, 2010

I'm in love with you

O frumoasa melodie pentru voi,pe o zi caniculara

8 comentarii:

  1. Frumoasa melodie, frumosi si baietii aia de apar la inceput de videoclip ;)! Multumesc draga mea draga! Sa ai parte de multa racoare si liniste! te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. O melodie superba, intr- zi torida, intr-o lume care nu se mai poate salva decat prin dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superba melodia!
    Varianta in greceste te electrizeaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Absolut superba melodia!!!
    Multumesc
    Lory

    RăspundețiȘtergere
  5. Georgiana,da frumos baiat !
    Cu placere mai ales ca ti-a placut!
    Desi am primit un dus rece de la un baiat tinar...(noroc ca sotul m-a sustinut)ieri...tot cald este...torid...
    Si tu sa ai o zi mai racoroasa decit la mine!
    Pe te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora...nu am raspuns ca netul meu a dat gres(RDS-ul)
    Da,superba...macar voua sa va fie mult mai bine!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana Maria,ce faci???veizi ca vin in vizita!
    Da,tare-mi place si mie!sa stii ca eu pun melodii care-mi plac mie si tare ma bucura daca e si pe gustul vostru!
    Am sa caut...
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lory,ma bucur!
    O seara placuta si o saptamina usoara!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.