luni, septembrie 27, 2010

Cafeaua de dimineata





Tu care esti aici sa ai o zi cum ti-ai dorit,o saptamina la fel
si sa degusti o cafea buna!

20 de comentarii:

  1. Multumesc la fel, si chiar am ceasca cu "orz" langa mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaeladr,ma bucur sa beau cafeaua impreuna cu tine!
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Calator spre infinit,da?ma bucur!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. O saptamana frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. O săptămână minunată, Mariana! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. April,multumesc mult!Sa fie cu bine!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zenna,draga mea:ce ma bucur ca ma vizitezi!
    Multumesc sa fie intr-un ceas bun!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Marienus , sa ai o zi minunata si o saptamana cu realizari maxime!
    Am luat si eu o ceasca de cafeluta de la tine....aromata si gustoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mariana, stii care e culmea? ca acum fac o cercetare foarte serioasa pentru o conferinta la care o sa vorbesc despre Motu Pittis si Colibri :)). multumim de cafea! saptamana buna! ps: in cuptor am carnita de porc cu mere, gutui, pere si alte bunatati :D.

    RăspundețiȘtergere
  10. Se apropie pranzul ...dar tot as bea o cafea ;-)
    o saptamana buna...te pup !

    RăspundețiȘtergere
  11. O saptamana frumoasa si tie! Eu sunt la a doua cafea pe ziua de azi, dar ziua e lunga :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana Maria,multumesc mult!chiar a fost cu realizari zic eu maxime!
    Sigur,sigur ar trebui sa dau si de "baut"...

    RăspundețiȘtergere
  13. Zazuza,serios?veizi ca ceva "rezoneaza" intre noi si ma simt tare onorata;mai ales ca nu am comunicat!
    Bafta la lucrarea pentru conferinta,stiu e ceva de munca;
    Inspiratie multa!
    Ce bunatate prepari tu acolo?Yui,yui!
    Pofta la ele!probabil o sa le vad si eu!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nicoleta,o cafea daruita cu drag prinde bine oricind,asa ca ma bucur ca am baut impreuna macar virtual cafeluta!
    O saptamina pe placul tau draga mea!Si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Kadia,o cafeluta daruita cu drag face mult zic eu!
    O seara placuta si te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Maria Mihalache,multumesc mult!
    Si eu iti doresc sa fie asa cum ti-o doresti!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum te mai simţi? Multă sănătate, sper că eşti bine..
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Zenna,esti o dulce!Nu prea am timp sa am grija de mine,nu ma tin cum trebuie de tratament,am stat mult in ploaie seara triziu si acum cred ca e si gitul in pioneze!
    Sa nu faceti ca mine!si sunt si f.ocupata!
    Da sper ca putin mai bine in rest!
    Multumesc ca ai grija de mine!
    Tu ce faci?sper bine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.