duminică, septembrie 05, 2010

Curcubeu !




Azi am fost intr-o plimbare la vecini dincolo de granita!(am vizitat niste prieteni)a fost bine,placut,am schimbat putin duminica,dupa ce am avut la prinz musafiri(nu au servit masa la noi).

Nu am avut aparatul foto la mine...si foarte rau ca nu-l aveam la mine,nu pentru ca fac poze reusite,ci pentru faptul ca am prins cel mai frumos si spectaculos curcubeu de multi,multi ani in coace...si de cind am aparatul foto nu am mai prins cred un curcubeu...am fost trista ca nu-l aveam la mine,am ratat curcubeul minunat!

Dar am gasit pe net ...un curcubeu!asa ca sa-mi alin tristetea...e pentru voi!In rest o duminica placuta,a si plouat da nu cu nesimtire,a fost caldut si placut si am intilnit "oameni faini" si am ajuns cu toti bine la destinatie! "cei" care am calatorit!

La voi cum a fost duminica?

Sa aveti multa liniste in suflet si spor la munca!

7 comentarii:

  1. Aparatu' se tine in poseta :D ..pt viitor sa nu uiti! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. April,asa este...doar ca nu era acasa incarcatorul si bateriile reincarcabile...asa ca am plecat fara aparatul foto!
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai si tu un inceput de saptamana frumos >:D< Si data viitoare sa ai aparatul cu tine :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Mallyana,bine ai venit!
    Multumesc mult!
    Esti o draguta,incerc...
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi place foarte mult curcubeul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Doctorul,bine ai venit!
    Ador sa vad mereu cite un curcubeu!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.