joi, septembrie 16, 2010

LoCo MoCo






Loco moco - o mincare se zice hawaiana,gustoasa,consistenta si destul de noua in meniul nostru,dar pe care am facut-o de citeva ori deja!si o voi mai face cu siguranta!poate va dau ideei la cei care nu ati facut-o inca!

Compozitia si forma de la plescavita,faceti bucati serioase sa fie...(am facut si cu hamburgheri)reteta de plescavita v-am dat-o deja!
Orez fiert fiert aldente ,trecut printr-un jet de apa si lasat la scurs!
Doua rosii curatate de pielita+o ceapa mica taiata marunt si putin busuioc proaspat,putin ulei de masline,sare,praf de boia iute tot,toate astea date la blender si apoi adaugate la orezul fiert si scurs;
Separat intr-o tigaie cu putin ulei,turnat smintina de casa si cind este incinsa spargem oua in asa fel sa nu comunice unul cu altul ca se cearta,se lasa la foc molcom atit cit dorim sa fie fiert oul,si turnam pe oua sosul format.
Asamblarea"pieselor" pe o farfurie intinsa punem un strat de orez care e deja pregatit,bucata de plescavita sau hamburgher si deasupra oul iar ca mot din sosul format din smintina iar cireasa va fi daca vreti pasta de ardei iute,putin piper macinat sau nu puneti nimic!
O mincare deosebita,gustoasa si va asigur pe placul tuturor!
E ceva treaba cu ea dar merita!
Eu am preluat-o de la " copilu" ;multumesc " copilu "
Pofta buna si sa fiti buni si darnici!

10 comentarii:

  1. pai daca e la fel de gustoasa pre cum arata, atunci LoCo MoCo, va deveni o reteta deosebit de iubita! Multumim Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi am avut pilaf cu chiftelute,dar meniul tau LoCo MoCo,e tare apetisant.Am sa-l incerc si eu.
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen,da,asa va fi!
    Cu placere poate faci si tu!
    Te pup draga mea Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi,chiar te rog,cu siguranta o sa va placa!Da-mi de veste daca a prins si la voi!
    Nopate buna draga mea Angi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Surac,ma bucura aprecierea ta,mai ales ca vine de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta...destul de consistenta. Imi place mult si numele ;-))
    Posibil sa-i placa si pustiului meu,cunoscandu-i gusturile.
    toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nicoleta draga mea:asa este,consistenta da ce buna e!
    Daca incerci scrie-mi daca ia placut pustiului tau!
    O zi buna,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mariana....suna cam complicat , insa sunt convinsa ca e doar sunetul si ca , in realitate , e destul de simplu de conceput... :D
    Pare tare consistenta...si apetisanta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana Maria,da doar sunetul,hi,hi!
    Da,consistenta ,da asa e bun...e si apetinsanta vorba ta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.