vineri, septembrie 24, 2010

Taietei cu varza


Taieteii cu varza sunt buni si intr-o zi de vineri;simplu si usor:
Avem nevoie de :
varza,ceapa,sare,piper,f.putina boia si paste!
Intr-o tigaie calim ceapa taiata marunt,sa fie aurie adaugam varza taiata marunt si amestecam din cind in cind pina e gata,la sfirsit adaugam piperul(obtional boia)
Separat fierbem pastele sau ce avem(taietei lati)eu am avut paste;deci fierbem aldente pastele si cind varza e gata adaugam pastele,potrivim de sare si piper!zic eu delicios!
Aveti grija sa nu raciti ca mine,vremea asta e cam inselatoare...
Week-end insorit!

23 de comentarii:

  1. Am venit dupa miros.
    Imi plac de mor.O sa fac cat de
    curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as putea sa devin vegetariana, dar nu pot din cauza carnivorilor din casa! O seara buna, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta-i felul de mancare preferat inca din copilarie, doar ca eu folosesc patratele nu spirale, dar ce conteaza? :D
    Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac foarte mult taiteii cu varza. Exact asa ii fac si eu, mai putin ceapa pe care nu o pun.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. N-ai specificat... varza dulce sau acra. Eu o prefer cu varza acra. Dar si dulce merge.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lia,da?Te invit la o portie sau cite vrei!O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra,cea mai buna leguma e totusi"carnea"!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bianca,incearca cu o ceapa mica!ii da gust!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sara,clar varza dulce,eu numai asa fac!Te pup si te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. April,si eu fac cu taietei lati sau patrati,dar nu aveam acasa!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Marienus , o singura data am mancat si mi-a placut maxim.Eu nu am facut inca , e teren minat pentru noi...dar cu proxima ocazie incerc..
    Sa ai sambata minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am incercat niciodata, Mariana, dar acum mi-ai facut pofta! Trebuie sa fac si eu o data! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana Maria,incearca te rog o data,da cu taietei lati sau mai bine cu patratele mari!(eu nu aveam in casa si lenea de a merge pina la colt era mare,hi,hi)

    RăspundețiȘtergere
  14. Margot,sigur ca da ;o data si pe urma veizi tu daca mai faci!nu e paguba mare!
    Noua ne plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  15. Prima oara am auzit de amestecul acesta de la tv, de la Mirabela Dauer. Si am facut si mi-a placut. Sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. draga mea, te pup! ce bunatate! sa ai un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum, n-am lasat, inca, un comentariu?
    Probabil ca m-am grabit.
    Pai mi-ai facut o pofta de varza, ca astazi fac si eu, dar nu de post.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mihaeladr,da?eu o pap de cind ma stiu,mami facea mereu in zilele de post,asa fac si eu!
    Multumesc frumos si voi sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Zazuza,multumesc si tu sa ai zile faine de toamna!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mari,ma bucur ca ti-am facut pofta!
    Duminica placuta si pofta buna!
    Pe curind si toate bune acolo la tine!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Vincent,multumesc mult pentru invitatie,ma onoreaza!
    Am incercat da nu ma pot loga!
    Toate bune,va urmaresc!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.