joi, septembrie 02, 2010

Mic dejun





Buna dimineata,un mic dejun rapid !
O cifla potrivita unsa cu unt,apoi aplicam : frunze de spanac,macris,salata,felii grosute de kaizer,felii grosute de brinza topita,feliute de rosii ,castravete,gogosar etc.se poate pune un sos de maioneza indoit cu iaurt de casa,cam asta este tot!
Alaturi am servit un bol de lapte cu cereale!
O zi buna va doresc la toti!

21 de comentarii:

  1. Am papat tot, mersic. Acum eu te invit la o cafeluta in racoarea diminetii ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. April,sa-ti fie de bine!
    Ce cuminte esti!asa trebuie papat tot!
    Vin sigur,cum sa nu dar nu stau mult ca e de mers la munca!
    Multumesc si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Valeeeeuuu....steaua mea! Ce sandwich bestial...ioiii! Imi aminteste de tatal meu , acest sandwich , el cladea astfel de bunataturi ciudate si sofisticate , noi baleam pe langa el , el se facea ca nu ne vede si , la final , ne intreba sugubat "vreti si voi?" , in timp ce noi aveam taifune in gura... :D
    O cafea iau si io de la tine...fara zahar , fara lapte , doar sa fie neagra , tare si aromata!
    O zi buna , Marienus! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Maria,simpatica esti mereu!
    Sigur,cafeaua e ca pentru mine!
    Te pup si o zi perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne! Ce de mic dejun!

    Din proaste obiceiuri, mi se intampla adesea sa sar peste el...rau fac, stiu!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora,nu esti singura care sare peste micul dejun,rau fac si eu!
    Multumesc,am nevoie!
    O zi placuta si linistita!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmm.......ce bun.
    Premii haioase te asteapta sa le ridici.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata f bine si pare sa fie f delicios,voi incerca si eu,felicitari pentru blog

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ajuns și eu la ...cină.A fost gustos și ușor de făcut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria,multumesc vin sa le vad!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Luuuuuua,bine ai venit!Da este!chiar te rog!Te mai astept pe la mine!
    Multumesc de vizita!
    A multumesc pentru urare,e asa modest,simplu ca si mine!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Angi,da usor de facut ca toate aici pe la mine!
    Te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alialexa,da,bun,bun!
    O zi placuta acolo la tine!
    Te pup si multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta e tot!! Mariana, de curiozitate, ai calculat cate calorii sunt acolo? cred ca e masa pe o zi intreaga, adica trei intr-unul.Si maioneza,aoleo, ma pui la ingrasat rau de tot, vad!

    RăspundețiȘtergere
  15. Alexandra,nu am calculat dar...
    Nu am pus sos de maioneza ca nu am avut pregatit!
    Nu te ingrasi de unul...
    Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un sandwich bien appétissant.
    Je note ta recette.
    Bon weekend et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nadji,ma bucur ca ai notat reteta!
    Defapt e ceva simplu si gustos!
    Week-end placut si pe curind!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frederica,multumesc de vizita!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.