vineri, septembrie 17, 2010

Din gradinita mea!

















Grădină nu e mare,e atît cît i mi trebuie si e bine asa,nu as putea s-o gospodaresc dacă ar fi mai mare!
Am avut asa anul asta:
Capsuni,rosiile,praz,spanac,salata,macris,apoi o zona de vita de vie(lugos)flori,busuioc,morcovi,patrunjel,iar salata,capsuni,ma intorc si iar salata,cimbru,salvie,hrean,morcovi,iar zona cu vita de vie,ceapa,praz,usturoi,flori,leustean,fasole verde,dovlecei si capsuni!
O alta zona unde am guliile,flori,busuioc!

Am in inschimb multi meri,peri,piersic,prun...
Zona cu flori,verdeata,tuia...

Mie dragă mai ales ca nu are un pămînt foarte bun,dar de aceea fără îngrăşăminte chimice tot îşi face datoria!si am totul proaspăt pe parcursul verii,toamnei si mă rog ceea ce pun în pivniţă pe iarna.
Nu am cartofi,varză,vinete,ardei(dar tot eco papam de la dragii noştri L si P!
Nu îmi ajunge totul pe tot parcursul iernii dar primesc tot legume eco de la dragii noştri!
Asa ca la piata de ţăranii foarte rar iar super-marketurile ar da faliment!
Cam asta a fost aşezarea anul aceste,sa vedem la anul ce va fi...
as dori in toamna asta(tirziu)o căruţă de îngrăşămint organic...sper sa reusesc...
E asa bine si linişte multă,desi locuiesc intr-o zona centrala si totodata ferita total de zgomote!
Poze mai spre seara cu o parte din roadele pamintului de linga casa!poze noi nu fac;incarcator si bateriile ap.foto lipsesc(sunt plecate...bu,bu)ce am in calculator sa vedem...am gasit citeva poze!
Va doresc si voua multa liniste si placere unde locuiti!

9 comentarii:

  1. Ai avut recolta frumoasa!!!Sa aveti pofta la toate!!!Un weekwnd frumos iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Judy,am avut cite ceva,important a fost ca erau din gradina mea si ca erau "eco"
    Multumesc,esti o draguta ca totdeauna!
    Si eu iti doresc week-end placut si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa recolta ai strans anul asta.
    Sa va fie de bine!!!
    Weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooooo , cat te invidiez pentru gradinuta ta! :D Sa o ingrijesti sanatoasa si sa ai recolte bogate an de an!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca,multumesc,a fost ceva;important e ca e in curtea mea,poaspat mere!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Maria,multumesc pentru asa invidie!hi,hi!
    Sa fie recolta buna si sa fim cu toti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  7. cea mai gustoasa recolta e asta,ca e a ta,muncita de tine!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce minunatie, frumoasa recolta, trebuie sa fie o placere sa le gatesti. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos.Esti o fericita cu asa o gradina.Si ce recolta frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.