sâmbătă, septembrie 11, 2010

Punguta ...



De luni unii incep ce au de inceput;si noi la fel!

Noi incepem doua saptamini peste care abia asteptam sa trecem,in care deschidem punguta, dar spre binele nostru al familiei!

1. De luni iar va fi santier...de data asta in curte...!

2. Cumparam masina !

Astept sa se finalizeze totul cu bine!

Pina atunci mai intru pe fuga sa va citesc,poate mai pun si eu ceva(ar fi cazul)
si in rest multe,multe drumuri,bani,oboseala,griji,ginduri,dar toate sper sa se finalizeze cu bine!
Poate va raportez cind se termina cele doua!
Abia astept sa fie gata ce mi-am propus;pina atunci un haos...
A!in legatura cu masina:nu vreau sa fie neagra sau rosie(rosie am)si in rest sa fie asa buna ca si ce-a rosie...
Va pup si toate bune acolo la voi!Duminica placuta si o saptamina asa cum o doriti

9 comentarii:

  1. Eu iti tin pumnii:-)si astept vesti bune :-) si sper din toatá inimá sá iesi bine cu punguta la sfársit :-)))
    Un weekend plácut iti doesc :-)
    Puszi Ildi :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe! Spor si multa rabdare!
    Si, sa stapaniti sanatosi masina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ildike,multumesc,avem nevoie!
    Uf,abia astept sa treaca!
    Duminica frumoasa!Te pup sieu draga mea Ildiko!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zazuza,multumesc esti o draguta!
    Sa fie si sa treaca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Manole,multumesc
    ! Urasc "santierele" e atita mizerie!
    Dar si cind se termina e o placere sa fii in curat!abia astept!
    Multumesc sa vedem ce si cum va fii!
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Manole,multumesc
    ! Urasc "santierele" e atita mizerie!
    Dar si cind se termina e o placere sa fii in curat!abia astept!
    Multumesc sa vedem ce si cum va fii!
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alison draga mea,multumesc mult,am nevoie...abia astept sa inchid poarte dupa zidari!
    O saptamina placuta de septembrie!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.