sâmbătă, septembrie 18, 2010

Piept de curcan cu ciuperci




Pieptul de curcan este unul din preferatele mele!
Un fel de mincare usor de facut!
Avem nevoie de:
Piept de curcan,
ciuperci,
ceapa,
ardei rosu si galben,
sare,
piper,
putin patrunjel verde si marar,
lamiie;

Pieptul taiat in fisii si tras in ulei cu putina apa pina ce se rumeneste,intr-o tigaie se trage usor ceapa,ardeiul,ciupercile,verdeata,condimentele dar putin de tot,asa doua trei minute,adaugam si sucul de lamiie apoi se pune peste pieptul rumenit,se mai tine doua trei minuute si gata!
Rapid,gustos...
Bun de tot,noi l-am servit fara garnitura,cu o salata de castraveti!
Sa fiti buni si darnici!

41 de comentarii:

  1. Sa imi fie rusine nu am mancat niciodata curcan:))
    Ciupercile in schimb le ador.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai,Bianca nu pot sa cred...e asa sanatoasa si gustoasa!se zice ca e mai buna ca si carnea de pui;incearca te rog...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana dragá !!!!!!!!! ce foame mi sa fácut :-))) aratá splendid :-) Vá doresc poftá buná :-)
    La noi gátul de la curcan merge "struná" mai ales in ciorbá :-)
    Duminicá plácutá ati doresc :-)
    Puszi Ildi

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragá Mariana! din kontrá te rog sá imi scrii románeste :-)Esti o dulce, si chiar te rog dacá vii la Budapesta ne-apárat la o cafea esti invitatá de mine :-))))))))))))))) abia astept :-)
    Pupici Ildi :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ildike,multumesc pentru invitatie,m-as bucura nespus sa ne intilnim!Poate cine stie la anul...
    Te imbratisez si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ildike,da si eu fac ciorba din git de curcan;si am facut si umplut,o bunatate!
    Multumesc!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, arata fabulos! Combinatia e grozava, una dintre preferatele mele! Mariana, multumesc pentru cuvintele frumoase la tablouri, ma bucur atat de mult ca ti-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, arata fabulos! Combinatia e una dintre preferatele mele! Mariana, multumesc pentru cuvintele frumoase de la tablouri! Ma bucur atat de mult ca ti-au placut! Mai lucrez la ceva zilele astea. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. M,cu placere au fost din ce simteam eu!
    Multumesc si eu,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aaaahhh ce gustos trebuie sa fie!Curcanul e una din carnurile mele preferate, sa zic asa... Cat despre ciuperci, ce sa mai vorbim! Ce ai facut tu acolo e o mancare S.F. hi.hi. Curcanul este stramosul dinozaurilor, iar ciupercile au origine extraterestra! Dasu mana pentru masa!?" Fortza e cu tine!!"

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra si eu zic ca e carnea preferata,e asa usoara si sanatoasa chiar mai buna decit puiul!
    A,deci mincare S.F. ? OK!am sa le spun asta alor mei,hi,hi!nu stiam asta!
    Cu placere!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana, ai vazut concursul de pe blogul meu? Te invit sa participi, ca si pe vizitatorii tai! Pupaciuni!

    RăspundețiȘtergere
  13. E grozava combinatia, carnita de curcan e o bunatate, mi-ai facut o mare pofta. Pupicei si o saptamana frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa va fie de bine!
    Pieptul de curcan este tare bun....si mie imi place! De obicei il prepar pe gratarul de aragaz sau cu alte sosuri...sunt dati cand abia il pot inghiti , insa langa ceva ganitura , sa alunece mai usurel , este foarte gustos! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Alexandra,acum am intrat in casa,am vazut dar nu cred ca am poze cu trandafiri...dar invit toti vizitatori mei sa participe la concursul organizat de tine,ca merita!

    Adresa:

    http://gradinavisata.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandra,acum am intrat in casa,am vazut dar nu cred ca am poze cu trandafiri...dar invit toti vizitatori mei sa participe la concursul organizat de tine,ca merita!

    Adresa:

    http://gradinavisata.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. Alexandra,multumesc de invitatie,poate la anul(mi-au inghetat citeva tufe cu trandafiri!

    RăspundețiȘtergere
  18. Yafa,multumesc,asa este foarte gustoasa si sanatoasa carnea de curcan!Daca ti-e pofta te rog serveste!
    Si tu sa ai o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ana Maria,da e preferatul meu,carnea e gustoasa si sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Maria,asa este!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Maria,asa este!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. Un plat plein de saveurs.
    J'aime beaucoup.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ador carnea de curcan,e una din preferatele mele,iar ceea ce ai pregatit tu acolo e forte delicios yammy,yammy!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nadji,esti o draguta,mai ales ca vine de le tine!
    Da si eu iubesc acest fel de mincare!
    Cu bine,o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Gabriela si eu o ador,e asa bunaaa!!!Multumesc esti o scumpa!
    Te pup!O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. ce mult imi place combinatia! Ador carnea de curcan, dar si ciupercile.

    RăspundețiȘtergere
  27. Nici eu nu am mancat curcan pana acum... de cateva luni tot imi pun in plan sa fac... dar nu mai ajung... Acum insa ... neaparat trebuie sa fac...

    RăspundețiȘtergere
  28. Maria,avem multe gusturi comune,ce ma bucur!
    Te pup si o saptamina reusita draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  29. Felis,incearca te rog macar o data,e asa sanatoasa carnea de curcan!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna mancarica!
    Multumesc pentru vizite!
    O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  31. Zazuza,ce dor mi-a fost de tine!
    Da buna combinatie!Te puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. nu imi amintesc sa fi mancat vreodata piept de curcan,insa eu fac reteta asta cu carne de pui.Este delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  33. Victoria,incearca si cu oieot de curca,e delicioasa!
    Te pup si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  34. No, servus :) astept cafeluta :D ...pup!

    RăspundețiȘtergere
  35. No,servus!vine,vine,acusica!
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  36. Si mie imi place carnea de curcan. Avea bunica la tara in fiecare vara curcanei, tare buni erau. Si frumosi (cand erau inca in viata, dar si in farfurie :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Kadia,e tare buna,gustoasa!
    Eu cresteam erau asa mari cite un piept ajungea si la 5 kg.!
    Acum nu mai cresc deloc,pacat le duc dorul!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.