joi, septembrie 30, 2010

Mi-am dorit...

Va povesteam nu de mult ca urmeaza doua saptamini cu multa treaba dar nu s-au terminat ele continua!
Ce mi-am propus in cele doua saptamini?santier in curte si sa cumparam masina!
Santierul s-a finalizat a iesit foarte bine o treaba facuta bine de mesteri,frumos,durabil si de bun gust asa cum mi-am dorit!

E! am cumparat si masina este in garaj ,am cumparat ce marca mi-am dorit si model,e frumoasa si merge de numa numa,e bine ca nu e rosie si neagra ce nu mi-am dorit!acu cea rosie sa in curte iar ce-a dorita in garaj!
S-a golit destul de bine si punguta!!!

Acum sa ne ajute Domnul sa sposorizam tineretul "mare" si "mic" sa reusesc o donatie la Sfinta biserica si totodata sa donez un tablou pictat in ulei; apoi sa treg o curatenie generala de toamna si ne luam zborul citeva zile spre Ungaria si Slovacia;abia astept!!!
Sunt extrem de ocupata cu serviciul sunt si "bolnavioara" dar la serviciu se rareste(ce ma bucur)treaba pentru o perioada sper!
Nu am avut timp sa va vizitez asta ma cam supara;dar recuperez eu in saptaminile care urmeaza;eu va astept cu drag si sa va fie bine voua si celor dragi voua!
Mai povestim noi...si toate bune voua!

23 de comentarii:

  1. sanatate si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate multa ca in rest le facem pe toate, mai incet sau mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate si mult noroc cu noua masina. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stapaniti sanatosi masina!
    Spor la treburi in continuare si sanatate.
    o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. buna ilustratie muzicala! astept sa udam masina, macar virtual ;).

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooo , sa stapaniti sanatosi masinuta , spor la treaba si vacanta la superlativ in excursia peste granita! Ce marca e masina?
    Multa sanatate , Marienus!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa stapaniti sanatosi masina , fara " evenimente".Si eu vreau un RAV4, anul viitor sper s-o iau!

    RăspundețiȘtergere
  8. Zinaeficientei,multumesc mult!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Petite Foury,da,da asa este!Multumesc frumos si te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca esti o draguta,multumim mult asa sa fie!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nicoleta,Nicoleta draga mea,multumesc mult asa sa fie!
    Te sarut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicoleta,Nicoleta draga mea,multumesc mult asa sa fie!
    Te sarut!

    RăspundețiȘtergere
  13. Zazuza,poi de aia am pus melodia,ma gindeam ca-i potrivita macar cu titlul!
    Sigur,sigur udam udam ca nu se poate altfel,ce mai conteaza un pahar de ceva pe linga pret!hi,hi!
    Cum stai cu lucrarea pentru conferinta?Spor si tie!
    Te pup si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Kadia,multumesc frumos!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ana Maria,multumesc tare mult,asa sa de-a Domnul!
    O mai am pina cind plec,treaba multa!dar trece timpul!
    Te pup ti-am raspuns sper ca te-ai prins(nu spun mai mult,eventual prin e-mail sunt si rautati poate!si nu vreau sa ma laud,dar sunt extrem de multumita si....
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandra,multumim asa sa fie!
    Eu am vrut mai demult dar sotul nu se putea desparti de ce-a rosie!dar acum nu s-ar mai da jos din ea!
    Abia astept sa-ti cumperi RAV-ul;Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  17. sanatoasa sa fii Mariana, si cu siguranta ai sa reusesti sa faci tot ceea ce ti-ai propus!
    Mult noroc cu noua masina, s-o stapanesti fara reparatii :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow! Felicitari! Ai bifat ceva lucruri pe "to-do-list"! Pai, sa udam masina cu ceva bun si sa ciocnim in cinstea mesterilor care au facut o treaba buna si a casei, desigur! Si eu am avut o ultima perioada halucinanta, cu foarte putine ore de somn si multa munca, dar am ramas pe linia de plutire cu pictura. Te pup si abia astept sa ne povestesti din concediu, il meriti dupa atata efort!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hei,dar asta este super!!!Sa va dea Dumnezeu sanatate sa o stapaniti multi,multi ani de acum incolo!!!Sa va bucurati de toate cele!!!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen,draga mea multumesc frumos asa sa de-a Domnul!
    Doamne ajuta!
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  21. Margot,multumesc mult esti o draguta ca totdeauna!
    Asa sa fie!
    O zilele de vacanta vor fi putine dar sper ca vor fi!abia astept...
    Talentul nu se poate masura in cuvinte asa ca bucurate de el asa greu cum e!
    Bravo Margot!

    RăspundețiȘtergere
  22. Judy,esti o fiinta deosebita,multumim mult,sa de-a Domnul!
    Sa stii ca am vrut si am incercat ieri sa-ti las doua comentarii dar nu am reusit nici cum!stiu draga ca nu esti tu de vina!
    week=end placut si luna octombrie sa-ti aduca multa liniste si bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.